استاندارخوزستان:بالای ۸۵درصد استخدام نفت باید خوزستانی باشد

به گزارش سفیرشوشتر، استاندار خوزستان ظهر امروز جمعه در مراسم کلنگ زنی فاضلاب دشت آزادگان اظهار کرد: پروژه های خوبی در سطح دشت آزادگان و غرب کارون در دست اجرا و برنامه ریزی است.
وی افزود: تاکید شده بالای ۸۵ درصد نیروهایی که باید در پروژه های نفتی استخدام شوند از خوزستان و اولویت با دشت آزادگان و هویزه باشد.
استاندار خوزستان ادامه داد: جوانان باید دوره ها، تخصص ها و تکنیک های لازم در این زمینه یاد بگیرند، مدرکشان را داشته و تکنیسین باشند.
شریعتی گفت: فرماندار باید کمیته های اشتغال شهرستان را با همراهی فنی و حرفه ای و سازمان های مربوطه فعال کند و از همین الان این تکنیسین ها آموزش های لازم را برای جذب در مشاغل مختلف ببینند.
وی تصریح کرد: وزیر نفت پذیرفته ۶۰۰ میلیارد تومان از محل پروژه های نفتی، کار عمرانی در شهرستان دشت آزادگان ایجاد کند و البته دولت در شهرهای دشت آزادگان برنامه های زیادی دارد.
گفتنی است روز گذشته آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفته بود: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین امام جمعه شهرستان های هویزه و سوسنگرد، گزارشاتی به ما رسیده است که نشان می دهد که تنها “یک بیستم” نیروهای شرکت های نفتی پیمانکاری مستقر در این منطقه بومی هستند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8539

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: