دهدشتی مدیر با سابقه ای است/برای شوشتر سند ۷ هزار میلیارد تومانی آماده شده/بهانه ای برای کم کاری نیست/سه گزینه جهت فرمانداری معرفی کردم/تغییرات در فرمانداری طبیعی است/ابول نژادیان را حمایت کردم

توضیح: نص سخنان (بدون دخل و تصرف) جناب آقای گیلانی نماینده محترم شوشتر و گتوند در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شوشتر به سمع و نظر شما می رسد.

دهدشتی مدیر با سابقه ای است

سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در آیین تودیع و معارفه فرماندار شوشتر گفت: امروز جلسه‌ای  برای تکریم یک خدمتگزار و معارفه خدمتگزاری دیگر دور هم جمع شدیم، امیدوارم هر دو برادر توفیقات الهی، پیشرفت و سعادت نصیبشان شود. از برادر پنبه دانه پور نیز بابت تلاش هایی که در این مدت کشیدن تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم آقای دهدشتی با توجه به سوابق ارزنده در مجموعه وزارت کشور در ماموریت خود در موفق باشد.

برای شوشتر سند ۷ هزار میلیارد تومانی آماده شده

 وی گفت: سند چشم اندازی که برای شوشتر تنظیم شده و بیش از ۷ هزار میلیارد تومان در ۱۲ حوزه مشخص شده است در ادامه به کمک دکتر دهدشتی ادامه این سند را خواهیم داد حتماً این سند در روزهای اول تقدیم شما خواهد شد.

بیانیه ام در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم را ۱۰ هزار سایت منتشر کرد

گیلانی ادامه داد: همانگونه که مستحضر هستید دولت جدید با یک تحول و تغییرات جدی پا به در عرصه گذاشته‌، یکی از کسانی هستم که در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری به آقای رئیسی رای دادم بیانیه دادم و آن را ۱۰ هزار سایت منتشر کرد در دوره سیزدهم ریاست جمهوری نیز جزو یکی از ۲۲۰ نماینده بودم که به صورت غیر متعارف چون مجلس در راس امور است و باید نظارت کنند اما نامه دادیم که آقای رئیسی در انتخابات پا پیش بگذارد و در شهرها ستاد زدیم و امروز سرمان را بالا گرفته ایم.

بهانه ای برای کم کاری نیست

نماینده شوشتر و گتوند گفت: ملت ایران نقش خود را در انتخابات بخوبی ایفا کرد و دیگر کسی برای کم کاری بهانه ندارد که چرا جایی کاری صورت نگرفت چون سران قوا یکدست هستند هر کسی می آید استاندار می‌شود یا فرماندار می‌شود  با توجه به تغییر دولت و گام دوم انقلاب باید حرکت کند و مدیران جدید باید توجه جدی داشته باشند.وی ادامه داد: رهبری سه بار از این مجلس تشکر کرد در صورتی که در طول مجلس شورای اسلامی سابقه نداشته است، امیدواریم در استان و شهرستان حرکتی که در کشور آغاز شده را با سرعت بیشتری ادامه بدهند، افراد (مدیران) مهم نیستند رویکردها اهمیت دارند و رویکردها را رهبری مشخص می کنند انشالله با وحدت و همدلی و رویکردهای جدید که دولت مشخص کرده به پیش خواهیم رفت.

تغییرات در فرمانداری طبیعی است

وی در خصوص تغییرات در فرمانداری شوشتر گفت: آنچه هم در بحث فرمانداری شوشتر صورت پذیرفت یک امر بسیار طبیعی است فکر نکنم از دوره اول انقلاب تا الان کسی به اندازه عمر مسئولیت آقای مهندس پنبه دانه پور فرماندار بوده من یادم نمی‌آید، بعضی‌ها یک حرف‌هایی زدند… این کار  باید انجام می‌شد وقتی از استاندار سوال پرسیدم، ایشان گفتند فرماندار را عوض می‌کنیم ما هم با دولت بستیم یعنی مجلس با دولت بست و بستند که مجلس کمک و همکاری کند، وقتی این چنین شد به آقای خلیلیان سه پیشنهاد دادم چون جابجایی قطعی است. جز نمایندگانی هستم که شفاف‌سازی را قبول دارم رای خودم را به وزرا نیز به نمایش می‌گذارم.

وی درباره سه نفر پیشنهادی به استاندار جهت تصدی فرماندار شوشتر گفت: نفر اول محمود رحیمی رئیس اداره دارایی شهرستان ، دوم آقای مهندس عصاره نژاد مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) و سوم آقای دکتر دهدشتی بود دو برادر بزرگوار را نپذیرفتند.

قبل از دوره دهم مجلس مدیران از جاهای مختلف بودند

 گیلانی ادامه داد: من صد درصد رویکردم بومی گرایی است و هزینه آن را نیز پرداخت کرده‌ام من بر این باورم که اگر در ۴۰ سال گذشته افراد واجد شرایط انتخاب می شدند، کادر سازی خیلی قوی داشتیم اگر نگاهی بیندازیم به مدیران قبل از مجلس دوره دهم کلکسیونی از مدیران بودند از جاهای دیگر آمدند، من بومی گرایی را قبول دارم.

ابول نژادیان را حمایت کردم

نماینده شوشتر افزود: خاطره های خیلی خوبی از مردم بهبهان دارم کسی که یک مرتبه فضاسازی نکند! واقعاً خدا پیغمبری از بهترین بچه های استان هستند که به طور مثال در دوره خود دکتر ابول نژادیان چقدر کار صورت گرفت چقدر کلنگ خورده و چه کارهایی شروع شد و به خاطر مدیریت و صداقت و حضور جدی و آدم فوق العاده فنی که بوده است، در هفته گذشته نمایندگان خوزستان و خود من از وزیر بهداشت خواستیم عوضش نکند و دفاع کردیم این برای استان فوق‌العاده مفیده جزو افراد متخصص کشور است و مشخص شده و خدا را شکر وزیر پذیرفت، نفر دوم مدیریت اداره صنعت معدن تجارت آقای اکبری است خدا را شاهد می‌گیرم هر ۱۴ صنف اینقدر این بشر را دوست دارند که هر سری که می‌خواست تغییر کنه به من و آقای پنبه دانه می‌گفتن که اکبری عوض نشه و دوستش دارند هم سالمه و با انصافه، سوم دکتر شریعتی(استاندار سابق) من کار با خط سیاسی وی ندارم اما در مدتی که من بوده‌ام و ارتباطاتی که داشتند به شوشتر و گتوند خیلی کمک کرده‌اند ولی از نظر خط سیاسی با هم تفاوت‌های داریم.

وی ابراز امیدواری کرد: با شناختی که از مردم و مدیران بهبهانی داریم ایشان هم در امورات خود موفق باشند همچنین به طور ویژه باید از کارکنان فرمانداری شوشتر تشکر کنم از برادر عزیزم آقای کجبافی معاون فرماندار،آقای باقرچعب بخشدار شعیبیه، آقای فتحی بخشدار میان آب و سایر عزیزان و ان شالله همه شما تجمیع بشید دور آقای دکتر دهدشتی و با توسل به حضرت زهرا(س) با توجه به تجربه بیشتری که پیدا شده گام های بلند تری برداشته خواهد شد.

سعید اورکی جلکانی

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10014

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: