کد خبر : 6220
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردین 1394 - 10:39
671 views

درآمد شهرداری شوشتر در سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافت

درآمد شهرداری شوشتر در سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافت

شهردار شوشتر گفت: درآمد حاصل از مطالبات شهرداری در سال ۹۳ نسبت به سال قبل از آن ۴۰ درصد افزایش داشته است. به گزارش سفیر شوشتر، آرش دور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: پرداخت به موقع عوارض می‌تواند سبب شکوفایی و درآمد حاصل از مطالبات شهرداری در سال ۹۳ نسبت به

شهردار شوشتر گفت: درآمد حاصل از مطالبات شهرداری در سال ۹۳ نسبت به سال قبل از آن ۴۰ درصد افزایش داشته است.آرش دور

به گزارش سفیر شوشتر، آرش دور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: پرداخت به موقع عوارض می‌تواند سبب شکوفایی و درآمد حاصل از مطالبات شهرداری در سال ۹۳ نسبت به سال قبل از آن ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: جمع درآمد شهرداری شوشتر با پرداخت عوارض از مردم در سال ۹۳ مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان بوده است.

شهردار شوشتر با اشاره به اقساط کردن عوارض بعضی از شهروندان در سال ۹۳ بیان کرد: کسانی که توان پرداخت عوارض به صورت کامل را نداشته باشند با اقساط کردن عوارض در کمک کردن به مردم کوشا بوده است.

«دور» تصریح کرد: تا سال ۹۶ مبلغی بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان شهرداری شوشتر از مردم بدهکار است که توسط چک در شهرداری شوشتر بایگانی شده است.

وی با اشاره به افزایش درآمد در سال ۹۳ عنوان کرد: درآمد حاصل از مطالبات شهرداری در سال ۹۳ نسبت به سال قبل از آن ۴۰ درصد افزایش داشته است.

شهردار شوشتر با اشاره به پرداخت به موقع عوارض در سال ۹۴ نیز گفت: امید است در سال ۹۴ با همکاری دولت و پرداخت عوارض پایدار مردم به شهرداری گام‌های موثری در رونق شهرستان شوشتر برداشته شود.

«دور» به مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری شوشتر در سال ۹۴ اشاره و اظهار داشت: توسعه و تکمیل رواق سازی خیابان طالقانی، بهبود عبور و مرور شهری در بحث آسفالت، افتتاح ساختمان ترمینال شوشتر و ادامه عملیات پل پرنیان شوشتر مهم‌ترین برنامه‌های شهری شوشتر در سال ۹۴ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر