کد خبر : 7061
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 10:41
649 views

کشت تابستانه در ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شوشتر انجام می‌شود

کشت تابستانه در ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شوشتر انجام می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر، منوچهر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: در فصل جاری زراعی بیش از ۳۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان شوشتر کشت تابستانه می‌شود. وی افزود: مصوب کشت ذرت دانه ای ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار است ولی پیش بینی می‌شود بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ هکتار

به گزارش سفیر شوشتر، منوچهر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: در فصل جاری زراعی بیش از ۳۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان شوشتر کشت تابستانه می‌شود.

وی افزود: مصوب کشت ذرت دانه ای ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار است ولی پیش بینی می‌شود بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ هکتار ذرت در مناطق مختلف شوشتر کشت شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر، بیان کرد: در جهت استفاده بهینه در مصرف آب کشت ذرت توسط دستگاه و در کف جوی انجام می‌شود.

رحیمی با اشاره به کشت حبوبات در اراضی شوشتر، عنوان کرد: با تدابیر انجام شده برای کشت حبوبات در اراضی شوشتر بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ هکتار آماده کشت می‌شود.

وی با اشاره به کشت برنج و ماش در منطقه، تصریح کرد: در اراضی شوشتر ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار ماش و سطح مصوب کشت برنج در منطقه ۷ هزار هکتار بوده ولی تا امروز بیش از ۱۴ هزار هکتار برنج کشت شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به کشت محصولات سیفی و علوفه‌ای گفت: کشت محصولات سیفی در اراضی منطقه بیش از ۳ هزار هکتار و سایر محصولات کشاورزی و علوفه‌ای ۷۰۰ هکتار است.

رحیمی با اشاره کود توزیع شده در بین کشاورزان اظهار کرد: کود مورد نیاز کشاورزان برای کشت تابستانه آماده است و تاکنون یک‌هزار و ۷۰۰ تن کود اوره و ۲۸۰ تن کود فسفات توزیع شده است.

انتهای پیام/ ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر