با قید فوریت به مسائل شرکت ماهی کارون رسیدگی شود+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری سفیرشوشتر عصر روز پنجشنبه دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان جهت افتتاح و بهره برداری واحد تولید خوراک آبزیان شرکت ماهی کارون شوشتر وارد این شرکت شد.

این بازدید با حواشی همراه بود که از متن موضوع افتتاح پر رنگ­تر بود و به نظر نگارنده شاه بیت سفر چند ساعته دکتر شریعتی به شوشتر اعتراض و درد و دل کارگران اخراجی شرکت ماهی کارون بود، که تمام این مراسم را تحت الشعاع خود قرار داد.

استاندار خوزستان پس از استماع صحبت طرفین که بعضاً خیلی ضد و نقیض و مشمئز کننده بود از حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر خواست در هفته جاری جلسه ای با حضور مدیرکل سیاسی ، فرماندار شوشتر، مدیرکل شیلات ، اعضای کمیته کارگری شهرستان شوشتر ، نماینده کارگران و کار فرما برای حل مشکلات برگزار شود و نتیجه جلسه را توسط اصحاب رسانه به صمع و نظر مردم برساند.

استاندار خوزستان در آیین بهره برداری از این خط تولید گفت :  فاز نخست این خط با ظرفیت تولید حدود هشت تن خوراک آبزیان در ساعت به همت بخش خصوصی راه اندازی شده است .

غلامرضا شریعتی اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این خط تولید را حدود ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: استان خوزستان به شدت نیازمند راه اندازی این گونه صنایع است .

وی ادامه داد : ظرف ماه های اخیر سه کارخانه تولید خوراک آبزیان در خوزستان راه اندازی شد و در صدد هستیم تا خوزستان را از نظر نیاز به خوراک آبزیان خود کفا کنیم .

استاندار خوزستان ادامه داد : در سال جهش تولید علاوه بر رفع مشکلات کارگران باید موانع تولید نیز برداشته شود .

شوشتر بیش از سه هزار هکتار حوضچه پرورش ماهی دارد و حدود ۲ هزار نفر در این مزارع مشغول کار هستند .

کپور ، آمور ، قزل و بیگ هد از مهم ترین ماهی های تولیدی این شهرستان هستند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11505

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: