پیرامون انتصاب رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شوشتر هر چه سریعتر به وضعیت ساختمان دولتی ورود کند

روز گذشته آقای مرتضی کایدانی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شوشتر منصوب شد، بعد از ۱۵ سال این تغییر مدیریتی کورسوی امیدی در دل مطالبه گران ایجاد کرده که این جمعیت مردمی در راستای ایفای نقش کمک به سلامت جامعه و دفاع از ارزش های انسانی برخی حواشی پیرامون این سازمان مردم نهاد در شوشتر پایان پذیرد.
اولین محک جدی سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شوشتر ورود قاطع به موضوع ساختمان و بهره بردار آن است، که طی مدت اخیر حواشی به دنبال  داشته است. آقای کایدانی به این موضوع ورود کند که آیا مدت زمان قرارداد ساختمان دولتی مورد نظر به اتمام رسیده است یا خیر؟ اگر قرارداد این ساختمان با بهره بردار به اتمام رسیده پیگیری کند با کدام مجوز و از کدام نهاد بهره بردار این مدت اضافه را در آن ملک مانده است؟ سرپرست جدید بررسی کند دلیل اصلی اینکه، این ساختمان دولتی به بخش خصوصی واگذار شده چه بوده؟ آیا نرخ ویزیت و تعرفه ها نسبت به مطب های خصوصی کمتر است؟ یا خدمات ویژه ای برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است؟
دلیل اینکه در یک ساختمان دولتی به طور غیرقانونی برخی از بخش های آن را به حجامت، بادکش درمانی یا ژل و بوتاکس اختصاص داده چه بوده؟ که البته با پیگیری مردم و ورود دستگاه متولی این مراکز پلمپ شدند، و پرونده تعزیراتی برای این واحد تشکیل شده است.
سرپرست جدید هلال احمر شوشتر هرچه سریعتر باید نسبت به حواشی پیرامون این ساختمان ورود کند و به نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام عاجل بنماید.

<<عکس خبر از آرشیو>>

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11788

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: