کد خبر : 8258
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1395 - 14:03
839 views

دیدار رئیس اداره ارشاد و جمعی از هنرمندان با سرمربی کشتی ساحلی کشور در شوشتر

دیدار رئیس اداره ارشاد و جمعی از هنرمندان با سرمربی کشتی ساحلی کشور در شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با سید مهدی ایوبی سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی کشور در شوشتر دیدار کرد. در این دیدار که باحضور غلامرضا سهیلی مشاور رئیس ارشاد و کارشناس امور کانونهای تبلیغاتی و چاپخانه

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با سید مهدی ایوبی سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی کشور در شوشتر دیدار کرد.

در این دیدار که باحضور غلامرضا سهیلی مشاور رئیس ارشاد و کارشناس امور کانونهای تبلیغاتی و چاپخانه های شوشتر و تنی چند از هنرمندان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد شوشتر انجام شد از سالها فعالیت ایوبی در عرصه فرهنگی و ورزشی شوشتر تجلیل به عمل آمد.

بهرامی ضمن تبریک به سید مهدی ایوبی که دو سال متوالی به عنوان مربی برتر کشوری معرفی شده بود انتصاب وی را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران ، افتخاری برای شوشتر و استان خوزستان دانست.

وی افزود: تیم ملی کشتی ساحلی جمهوری اسلامی ایران با هدایت سید مهدی ایوبی که چندی پیش در کرواسی برگزار شد توانست سه مدال طلا کسب و نایب قهرمان جهان شود.

گفتنی است سلسله دیدارهای رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از هنرمندان، فعالان فرهنگی و هنری و نام آوران شوشتر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر