از مدیریت کشت و صنعت کارون شوشتر تقدیر و تشکر می شود

از مدیریت کشت و صنعت کارون شوشتر تقدیر و تشکر می شود

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس؛ امام جمعه شهرستان شوشتر در جلسه پیرامون راه اندازی شهرک تخصصی نی شکر کشت و صنعت کارون شوشتر اظهار داشت: مدیریت کشت و صنعت کارون در سال‌های اخیر گام‌های مؤثری برای توسعه این شرکت برداشته است که جا دارد از زحمات ایشان تقدیر و تشکر شود. وی افزود:

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس؛ امام جمعه شهرستان شوشتر در جلسه پیرامون راه اندازی شهرک تخصصی نی شکر کشت و صنعت کارون شوشتر اظهار داشت: مدیریت کشت و صنعت کارون در سال‌های اخیر گام‌های مؤثری برای توسعه این شرکت برداشته است که جا دارد از زحمات ایشان تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: وضعیت اشتغال در شهرستان شوشتر، استان و کشور وضعیتی گره خورده است و باید به را برنامه از این وضعیت خارج شویم.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی عنوان کرد: تعجب می‌کنم که تا چند نفر در شهرداری به عنوان نیروی خدماتی مشغول به کار می‌شود بسیاری شعار می‌دهند کهاشتغال زایی کرده‌ایم، مشکل بیکاری با این اشتغال‌ها برطرف نمی‌شود و اشتغال زایی به معنی کارهای بزرگ انجام دادن است.

امام جمعه شوشتر با اشاره به اینکه از مسئولان استانی انتظار اشتغال‌های بزرگ را داریم، گفت: مسئولان استانی باید برای اشتغال‌های بزرگ اقدام کنند، شهرستان شوشتر استعدادهای شناخته شده و نا شناخته شده‌ای دارد و باید از این استعدادها در جهت شکوفایی و توسعه شهرستان استفاده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: فعالیت در بخش اقتصادی و ایجاد اشتغال از نظر شرعی در شرایط کنونی واجب است، هرکس در این زمینه فعالیت کند مانند فردی است که نماز به جا آورده است، زیرا گرهی از مشکلات مردم باز کرده است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۵ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل گفت: مقام معظم رهبری سال جاری را به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کرده است، همه باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم تا امیدواریم باشیم برای رفع مشکل بیکاری گام‌هایی برداشته شود.

سلیمانی افزود: اوامر و دستورات مقام معظم رهبری برای ما یک نصیحت نیست بلکه یک دستور است و مسئولان باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه شوشتر تصریح کرد: امیدوارم که این نشست در شهرستان شوشتر با ثمرات خیر برای مردم همراه باشد و بتواند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

انهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر