رسالت اصلی خبرگزاری تسنیم پیگیری مطالبات مردمی است

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم تاکید کرد: رسالت اصلی تسنیم حرکت در مسیر تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات مردمی است.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی تسنیم به‌همراه محمدمهدی دانی معاون آموزش و مدیریت منابع انسانی و سیدعلی میررضوی مدیرکل استان‌ها از دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان خوزستان بازدید کردند.

مجید قلی‌زاده در حاشیه این بازدید در نشستی با خبرنگاران این نمایندگی استانی تسنیم، اظهار داشت: معتقدم تسنیم یک خانواده بزرگ به بزرگی ایران اسلامی است، نتیجه این نگرش در میان همکاران سبب موفقیت امروز خبرگزاری تسنیم در کشور است.

وی افزود: تسنیم یک خبرگزاری ارزشی است که اعتدال را به معنای واقعی کلمه، رعایت می‌کند و در مواقع گوناگون نیز این موضوع را ثابت کرده و انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ نمونه‌ای از این فعالیت‌ها بود. در این انتخابات کاندیداها از همه جناح‌های سیاسی در خبرگزاری تسنیم حاضر شدند، رئیس ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور نیز نشست خبری خود را در این خبرگزاری برگزار کرد.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در ادامه به ظرفیت‌های فرهنگی و آثار حضور رزمندگان اسلام و دفاع مقدس در این استان اشاره کرد و گفت: مردم و به‌ویژه نسل جوان ما زمانی که به خوزستان و سرزمین جهاد سفر می‌کنند، حال و هوایی دیگری پیدا کرده و بیش از گذشته با آثار هشت سال دفاع مقدس مأنوس می‌شوند.

وی با تاکید براینکه یکی از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی در استان خوزستان اردوهای راهیان نور است، خاطرنشان کرد: این‌که امام خامنه‌ای در ایام تعطیلات نوروز به مناطق عملیاتی خوزستان سفر می‌کنند، منعکس‌کننده این پیام بوده که باید راه ایثار و مقاومت ادامه پیدا کند. اینکه ایشان کتاب «من زنده‌ام» را مطالعه می‌کنند و در پایان می‌نویسند “در پس پرده‌ای از اشک این کتاب مطالعه شد”، باید سنگینی و عمق این پیام را درک کرده و آن را منتقل کنیم.

قلی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت‌های گسترده اقتصادی، فرهنگی و زیارتی در خوزستان اظهار داشت: از آن‌جا که رسالت اصلی تسنیم حرکت در مسیر تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات مردمی است باید ظرفیت‌های این استان به همراه مشکلات موجود منعکس شود.

وی با بیان اینکه استان خوزستان به دلیل شرایط و ویژگی‌های ۸ سال دفاع مقدس نماد «مقاومت» و «ایثار» است، گفت: انتظار ما از خبرنگاران تسنیم در استان خوزستان این است که به صورت گسترده‌تر به حوزه «مقاومت» و «ایثار» بپردازد.

مجید منادی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ۸ ماهه خبرگزاری تسنیم در استان خوزستان گفت: یکی از اولویت‌های تسنیم در استان خوزستان در ابتدای کار جذب خبرنگاران حرفه‌ای و فعال‌سازی دفاتر ‌در شهرستان‌های مهم خوزستان بود که به‌حمدالله تا حد مناسبی به نتیجه رسیده است.

مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های خوزستان عنوان کرد: دیگر اولویت مهم برای دفتر تسنیم در خوزستان، تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5866

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: