کد خبر : 1089
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1392 - 11:20
612 views

سیدشریف حسینی گفت:تغییر مدیران هیچ کاری برای این استان انجام نخواهد داد مدیری که نه اعتبار دولتی دارد و نه سرمایه گذار در کنارش باشد در واقع با جابه جایی مدیران صفر را با صفر عوض کرده ایم.

سیدشریف حسینی گفت:تغییر مدیران هیچ کاری برای این استان انجام نخواهد داد مدیری که نه اعتبار دولتی دارد و نه سرمایه گذار در کنارش باشد در واقع با جابه جایی مدیران صفر را با صفر عوض کرده ایم.

سید شریف حسینی نماینده  مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رهیاب در خصوص موانع سرمایه گذاری در خوزستان اظهار داشت:بحث سرمایه گذاری یک بحث کاملا واضح و شفاف است اما به دلیل مشکلات پیش رو و طولانی بودن پروسه بعضی ها خیلی رغبتی به دنبال کردن این موضوع ندارند و وسط راه

سید شریف حسینی نماینده  مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رهیاب در خصوص موانع سرمایه گذاری در خوزستان اظهار داشت:بحث سرمایه گذاری یک بحث کاملا واضح و شفاف است اما به دلیل مشکلات پیش رو و طولانی بودن پروسه بعضی ها خیلی رغبتی به دنبال کردن این موضوع ندارند و وسط راه می مانند.

وی اضافه کرد:یک سرمایه گذار دو موضوع را دنبال می کند اول سود متعارف و دوم امنیت سرمایه گذاری است وقتی ما شرایطی را در خوزستان ایجاد می کنیم که هر روز یک داستان اتفاق می افتد یک روز شاهد اختلاس سه هزار میلیاری هستیم یک روز در بانک فلان اختلاس می شود یک روز می گوییم در اداره برق اختلاس شده است اینها به نوعی شرایط سرمایه گذاری را از بین می برد.

سید شریف حسینی تصریح کرد: از طرف دیگر امنیتی را که یک سرمایه گذار حس کند سرمایه اش از بین نمی رود باید ایجاد کنیم سرمایه گذاری در استان ها باعث ایجاد اشتغال و از بین رفتن بیکاری و تولید ثروت می شود همه سرمایه گذاران بد نیستند ما باید شرایطی ایجاد کنیم تا استان ما مثل استان های دیگر جذب سرمایه اش بالا باشد.

نماینده  مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:متاسفانه  بعضی از مسئولین و حتی همکاران ما وارد این مقوله نمی شوند به دلیل اینکه دنبال کار راحت تر هستند و  فکر می کنند تغییر مدیران برای خوزستان کار است.

وی افزود:به نظر من تغییر مدیران هیچ کاری برای این استان انجام نخواهد داد مدیری که نه اعتبار دولتی دارد و نه سرمایه گذار در کنارش باشد در واقع با جابه جایی مدیران صفر را با صفر عوض کرده ایم و در حوزه های مختلف هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

حسینی  خاطرنشان ساخت: در بودجه سال ۹۳ حدود ۱۰هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در کشور داریم در حالیکه ۴۰۰هزار میلیارد تومان پروژه در کشور کلنگ زده ایم در نتیجه با همین سرعت  ۱۰هزار میلیارد تومان بخواهیم پیش برویم حدود ۴۰ سال طول می کشد منهای تعریف پروژه جدید تا فقط پروژه هایی که کلنگ زده ایم تکمیل شود لذا گفتیم پروژه هایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند را دولت تکمیل کند و زیر ۸۰ درصد را بخش خصوصی تکمیل کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر