گردهمایی مدیران ومسئولان آموزش وپرورش شهرستان شوشتر باحضور مدیر کل آموزش وپرورش

گردهمایی مدیران ومسئولان آموزش وپرورش شهرستان شوشتر باحضور مدیر کل آموزش وپرورش استان خوزستان، برگزارشد.

 

به گزارش سفیر شوشتر ، باحضور محمد تقی زاده مدیر کل آموزش وپرورش استان خوزستان و هیأت همراه ، گردهمایی مدیران ومسئولان آموزش وپرورش شهرستان شوشتر/شورای آموزش وپرورش این  شهرستان ، شورای معاونین و دیدار با امام جمعه شهرستان شوشتر برگزارشد.

درهمین راستا ،گردهمایی مدیران ومسئولان آموزش وپرورش شهرستان شوشتر در تالار معلم این شهرستان برگزارشد .

محمد تقی زاده در این گردهمایی گفت : جرج جرداق مسیحی یک کتاب در مورد امام علی (ع) نوشته و ضمن اینکه این کتاب به تعداد پنج میلیون به چاپ رسیده، خودش نیز آن را ۱۸۰ بار مطالعه می کند و این بسیار تاسف بار است که برخی از مسلمانان حتی یک بار هم کتاب نهج البلاغه را مطالعه نکرده اند.

وی گفت: اکنون بیش از هر زمانی نیازمند شناخت درباره مکتب، نهضت و انقلاب دینی حضرت محمد (ص) هستیم؛ همان نهضتی که کسانی مانند امام حسین (ع) در سایه آن پرورش یافته اند. در پس این شناخت و معرفت است که نهضت ها به خوبی پایدار و ماندگار مانده و همچنان انتقال یافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: قدرت معنوی و فکری در آموزش و پرورش است. اگر امروز دانش آموزان خوبی داشته باشیم قطعا فردا نماینده، رئیس جمهور، فرماندار و به صورت کلی مسئولان بسیار خوبی خواهیم داشت. با وجود کارهای بسیار خوب و فراوانی که در حوزه آموزش و پرورش انجام شده اما هنوز هم آسیب ها و مشکلات بسیاری وجود دارد که تلاش بیشتری را می طلبد.

تقی زاده خاطرنشان کرد: فصل اول آموزش و پرورش مهارت زندگی بر اساس مبانی فرهنگی و دینی است. اگر این فصل به خوبی به دانش آموزان آموزش داده شود در سایر زمینه ها مشکلی نداریم. دانش آموزان ما تنها متعلق به یک شهر و یا کشور نیستند بلکه آن ها متعلق به تمام دنیا هستند.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید آنقدر دانا و آگاه باشند که فردا در رفتار جهانی و تولید علم جهانی موثر واقع شوند. دانش آموز در کنار نمره های ۲۰ هر درس خود باید یک هویت دینی و ملی قوی نیز داشته باشد. دانش آموزان باید آنقدر دانا باشند که در رفتار و تولید علم جهانی تاثیر بگذارند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ارتباط با رتبه فعلی آموزش و پرورش این استان گفت: عوامل بازدارنده بسیاری در رتبه فعلی آموزش و پرورش خوزستان تاثیر گذار بوده و از جمله آن ها می توان به درگیری این استان در سه جنگ بین المللی اشاره کرد. با درگیری خوزستان در این جنگ ها قسمت اعظم زیرساخت های فکری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان آسیب دید.

لازم به ذکر است در این نشست توسط بهادری مدیر دبستان نمونه دولتی الهادی (ع) و ارجمندی مدیر دبستان رسالت این شهرستان ، مشکلات وکمبودهای مالی،کمبود فضا،تجهیزات ونیروی انسانی این شهرستان ارائه گردید.

شایان ذکر است بعد از این گردهمایی،باحضور تقی زاده ، شورای آموزش وپرورش شهرستان شوشتر درفرمانداری این شهرستان برگزار شد ودرخصوص مشکلات آموزش وپرورش شوشتر بحث وتبادل نظر شد.همچنین مدیر کل آموزش وپرورش خوزستان وهیأت همراه با حجت الأسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان شوشتر دیدارنمودند ودر پایان نیز شورای معاونین آموزش وپرورش شوشتر برگزار گردید.

P1150082 P1150085 P1150087 P1150081

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4822

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: