کد خبر : 3907
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1393 - 13:56
630 views

سرنگونی پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی پیش از ورود به تاسیسات هسته‌ای نطنز

سرنگونی پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی پیش از ورود به تاسیسات هسته‌ای نطنز

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از سرنگونی یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی که قصد جاسوسی از تاسیسات هسته‌ای نطنز را داشته است خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از سرنگونی یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی که قصد جاسوسی از تاسیسات هسته‌ای نطنز را داشته است خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

براساس این اطلاعیه هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

این اطلاعیه افزوده است: این اقدام شیطنت‌آمیز باردیگر خوی ماجراجویی رژیم صهیونیستی را آشکارتر و برگ سیاه دیگری به پرونده سراسر جنایت و خباثت این رژیم جعلی و جنگ طلب افزود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از ملت شریف و سرزمین اسلامی ایران از آمادگی همه جانبه و قاطع برخوردار بوده و حق هر گونه واکنش و مقابله به مثل را برای خود محفوظ می داند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر