بازدید معاون وزیر بهداشت از مراکز درمانی در خوزستان

با تداوم آمار افزایشی ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان، معاون درمان وزیر بهداشت، امروز با سفر به استان خوزستان از برخی مراکز درمانی در این استان بازدید کرد.

قاسم «جان‌بابایی» معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به آبادان رفت تا از مراکز درمانی این حوزه نیز بازدید کند.

وی در بدو ورود به خوزستان، همراه با مسؤولان نهاد متولی سلامت در استان، از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز دیدن کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در خصوص این سفر گفت: «جان‌بابایی» به‌منظور بازدید از روند وضعیت درمان و برنامه‌های مقابله با بیماری کرونا امروز وارد استان شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت در این بازدید، از بیمارستان‌های حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز بررسی به‌عمل آورد.

وی در حاشیه این بازدید علاوه بر اعلام رضایت از تلاش تیم‌های پزشکی و درمانی برای خدمت‌رسانی مطلوب و قابل قبول در تمامی بخش‌های مختلف به بیماران، قدردانی و برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

آبادان به عنوان شهرستان معین پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان، هر پنج مرکز درمانی خود را درگیر این موضوع کرده است.

در حال حاضر، بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان (تمام ظرفیت)، شرکت نفت، تأمین اجتماعی، شهید بهشتی در این شهرستان بیماران سه شهر آبادان، خرمشهر و شادگان را پذیرش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، استان خوزستان در پروسه زمانی اخیر به عنوان یکی از استان‌های شاخص در حیطه افزایش ابتلا به بیماری کرونا، روزانه حجم قابل توجهی از آمار مبتلایان کشور را به خود اختصاص داده است که سفر معاون وزیر بهداشت به این استان، بیان‌گر حساسیت این موضوع است.

پیش از این نمایندگان استان در پیامی مشترک از وزارت بهداشت خواسته بودند که مدیریت ستاد مقابله با این بیماری به خوزستان منتقل شود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=9510

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: