آماده‌سازی ۲۰ آموزشگاه ویژه اسکان مسافران نوروزی در شهر تاریخی شوشتر

رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر گفت: ۲۰ واحد آموزشی و یک میهمان سرای مجهز برای اسکان مهمانان نوروزی آماده شده است.

به گزارش سفیر شوشتر، احمد شهرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ستاد اسکان مسافران نوروزی در اداره آموزش و پرورش شوشتر تشکیل شده است.

وی افزود: بر اساس وظایف اعضای ستاد با تشکیل جلسات متعدد درباره پذیرایی مطلوب و شایسته از فرهنگیان مسافر به شهر تاریخی شوشتر تمیدات لازم اندیشیده شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر بیان کرد: ۲۰ واحد آموزشی و یک میهمان سرای مجهز جهت اسکان مهمانان نوروزی آماده شده است.

وی با اشاره به بازدید از واحد‌های آموزشی تصریح کرد: این مدارس از طریق اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش مورد بازدید قرار گرفته و از امکانات لازم برخوردار هستند.

شهرانی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری در شوشتر نیز تصریح کرد: شهرستان شوشتر یکی از پر سفر ترین شهر‌ها در استان خوزستان است که این به دلیل جهانی بودن آبشارها و جاذبه‌های گردشگری فراوان این شهر بوده است.

وی ابراز کرد: در این راستا برای سهولت و راحتی میهمانان نوروزی سعی شده از مدارسی استفاده شود که از نظر دسترسی به مناطق فرهنگی، تفریحی و باستانی نزدیک‌تر باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر با اشاره به مکان ستاد نوروزی عنوان کرد: ستاد اسکان نوروزی آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی بوده و مرکز ستاد واقع در دبیرستان شریعتی که یکی از ورودی‌های پرتردد در شوشتر قرار دارد.

وی با اشاره به ۲۴ ساعته بودن ستاد اسکان گفت: تمامی مسیر‌های ورودی در شهرستان شوشتر با نصب بنر و آدرس ستاد اسکان به صورت ۲۴ ساعته برای رفاه مهمانان آماده شده است.

شهرانی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۱۱ هزار میهمان نوروزی در مدارس شهرستان شوش‌تر حضور داشته که امسال پیش بینی می‌شود این آمار تا ۱۵ هزار نفر نیز برسد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5975

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: