کمیته‌های ۹گانه فرمانداری شوشتر آماده استقبال از میهمانان نوروزی است

فرماندار شوشتر گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی در کمیته‌های ۹ گانه فرمانداری دیده شده و امیدواریم با حفظ حرمت ایام فاطمیه به خوبی مراسمات مختلف برگزار شود.

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، حیدر نجفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی کامل برای استقبال از میهمانان نوروزی اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی در کمیته‌های ۹ گانه فرمانداری دیده شده و امیدواریم با حفظ حرمت ایام فاطمیه به خوبی مراسمات مختلف برگزار شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگ کشاورزی در شهرستان شوشتر اظهار داشت: این طرح‌ها هم اکنون با پیشرفت خوبی در حال اجرا هستند و انتظار می‌رود با بهره برداری از این طرح‌ها گامی موثر جهت ایجاد اشتغال در منطقه برداشته شود.

وی افزود: روند اجرای طرح‌های بهسازی و آسفالت جاده‌های شهری و روستایی در سال ۹۳ با پیشرفت خوبی انجام شد و اخیرا نیز در جلسه مشترک با مدیرکل راه و شهرسازی در این زمینه به توافقات خوبی دست یافته‌ایم.

فرماندار شوشتر با اشاره به سایت مسکن مهر شوشتر به عنوان یکی از سایت‌های بر‌تر استان یاد کرد و افزود: خوشبختانه در سال ۹۳اقدامات قابل قبولی درباره رفع مشکلات این سایت صورت گرفت.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر با اشاره به مسابقات ورزشی و فرهنگی در سال ۹۳ گفت: امیدواریم سال جدید را مسئولان بهتر آغاز کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5995

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: