همه گزینه های روی میز برای مربیگری نفت مسجد سلیمان/تقوی و مظلومی شانس های اول برای حضور در مسجدسلیمان

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب خبر داد:

مجتبی تقوی و پرویز مظلومی دو گزینه نهایی سرمربیگری تیم مسجدسلیمان هستند که تا پایان هفته یکی از آنها به عنوان سرمربی انتخاب و به طور رسمی معرفی خواهد شد. مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان تلاش کردند با مربیانی مذاکره کنند که همگی آنها اصالتی خوزستانی داشته و با شرایط فرهنگی و فوتبالی نفت مسجدسلیمان آشنا باشند.

به گزارش سفیر شوشتر،مجتبی تقوی و پرویز مظلومی دو گزینه نهایی سرمربیگری تیم مسجدسلیمان هستند که تا پایان هفته یکی از آنها به عنوان سرمربی انتخاب و به طور رسمی معرفی خواهد شد. مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان تلاش کردند با مربیانی مذاکره کنند که همگی آنها اصالتی خوزستانی داشته و با شرایط فرهنگی و فوتبالی نفت مسجدسلیمان آشنا باشند.

نعیم سعداوی، صمدمرفاوی، عبدالله ویسی ، پرویز مظلومی و مجتبی تقوی شماری از گزینه‌های ایرانی مورد مذاکره این باشگاه بوده‌اند.

لوکابوناچیچ و وینگوبگوویچ نیز گزینه‌های خارجی نفت مسجدسلیمان هستند.

محمد نظری، مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: با چند گزینه وارد مذاکره شده ایم ولی هنوز با کسی به توافق نهایی نرسیده ایم و با کامل شدن بررسی های مان طی چند روز آینده، سرمربی تیم مشخص می شود.

وی افزود: ما خواسته های مان را به این مربیان گفته ایم. معمولا مربیان تیم را می گیرند و با برنامه های خودشان کار می کنند ولی باشگاه های نفتی به این صورت نیستند و ما خودمان برنامه های مان را به مربی ارایه می دهیم و شرایط مان را به آن ها می گوییم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در پاسخ به این سوال که آیا گزینه های هدایت تیم همچنان سعداوی، مظلومی، ویسی، مرفاوی و تقوی هستند؟ گفت: بله، این مربیان از گزینه های هدایت تیم هستند ولی هنوز با هیچ مربی ای به توافق نهایی نرسیده ایم و منتظر هستیم تا آن ها خواسته های ما و ما هم خواسته های آن ها را بررسی کنیم و درنهایت هر کدام از آن ها که به اهداف ما نزدیک تر بود، ان شاءالله سرمربی تیم می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری که گویا مجتبی تقوی شانس بیشتری برای هدایت تیم دارد؟ عنوان کرد: بله، به همین صورت است، ما شرایط مان را به او گفته ایم و قرار است از مسجدسلیمان بازدیدی داشته باشد و پس از آن، نظر خود را به ما اعلام می کند.

نظری با بیان این که باشگاه شروطی را برای سرمربی تیم تعیین کرده است، گفت: از جمله شروط ما این بوده است که باید مکوندی، سرمربی سابق تیم، به عنوان مربی در کنار تیم باشد و همچنین برخی از بازیکنان فعلی حفظ شوند. ما نمی خواهیم تیم به صورت آسانسوری کار کند. تثبیت تیم در نیمه بالای جدول هم از دیگر شروط ما است.

وی با بیان این که از دیگر شروط ما هماهنگی سرمربی با تماشاگران مان است، افزود: سال گذشته در لیگ یک در نیم فصل اول آن مربی ای داشتیم که با تماشاگران هماهنگ نبود و به همین دلیل به رده نهم رسیدیم ولی در نیم فصل دوم مربی ای آوردیم که با تماشاگران هماهنگ بود و همین موضوع باعث نتیجه گرفتن تیم شد، به همین دلیل قصد داریم امسال نیز مربی ای بیاوریم که با تماشاگران هماهنگ باشد.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد: ما می خواهیم مانند باشگاه نفت تهران و تیم خودمان در فصل گذشته لیگ یک، با کمترین هزینه، بهترین بهره وری و نتیجه را داشته باشیم ولی متاسفانه بیشتر مربیان به این صورت هستند که تیم را به آن ها می دهند و آن ها هر کاری که دوست دارند انجام می دهند ولی ما می خواهیم خودمان هم نظارت داشته باشیم و تجربه ثابت کرده آن تیم هایی موفق هستند که هیات مدیره قوی، با تسلط بر آن تیم کار و مربی را یاری و هدایت کند.

منبع:رهیاب

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2433

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: