کد خبر : 7179
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 - 6:04
700 views

دیدار خبرنگاران با فرماندار شوشتر

دیدار خبرنگاران با فرماندار شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر در فرمانداری شوشتر همزمان با روز خبرنگار از اصحاب رسانه شهرستان شوشتر تقدیر شد، این مراسم با حضور حیدر نجفی فرماندار شوشتر  و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان و چند نفر از مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار شد. فرماندار شوشتر در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس مطلوب خبرهای شهرستان،

به گزارش سفیر شوشتر در فرمانداری شوشتر همزمان با روز خبرنگار از اصحاب رسانه شهرستان شوشتر تقدیر شد، این مراسم با حضور حیدر نجفی فرماندار شوشتر  و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان و چند نفر از مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شوشتر در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس مطلوب خبرهای شهرستان، تصریح کرد: رسانه‌ها باید واقعیات جامعه را با انصاف به مردم انعکاس بدهند و رسالت خبرنگاران حق بینی و حق نویسی  و رعایت اخلاق رسانه ای است.

حیدر نجفی در رابطه با خدمات دولت در شهرستان شوشتر گفت : در حوزه وزارت نیرو ، جهاد کشاورزی و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری ، شاخص های سیاسی امنیتی انتظامی ، خدمات آب ، گاز و برق به روستاها کارهایی صورت گرفته است که مردم تاثیر آن را حس کرده اند .

نجفی همچنین با اشاره به ظرفیت خوب اصحاب رسانه در شهرستان به استفاده مدیران شهرستان جهت اطلاع رسانی و بیان خدمات دولت تدبیر و امید تاکید نمود و اظهار داشت :خبرنگار نماد احساس مسوولیت اجتماعی مردم است که با نقدهای سازنده و اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته دولت را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهد.

در پایان این مراسم از زحمات خبرنگاران در طول سال گذشته با اهدای لوحی از طرف فرماندار و ادارات مختلف تجلیل شد.

در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

محمود چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

امیدوارم هر چه زودتر فرماندار برکنار بشه

انتخاب سردبیر