کد خبر : 5335
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1393 - 13:16
634 views

۹ دی اقتدار جمهوری اسلامی را به دشمنان ثابت کرد

۹ دی اقتدار جمهوری اسلامی را به دشمنان ثابت کرد

امام جمعه شوشتر گفت: حماسه عظیم ۹ دی اقتدار و استحکام نظام اسلامی را به دشمنان نظام و مردم ایران اسلامی ثابت کرد و معاندین داخلی فهمیدند که انقلاب اسلامی همیشه پایدار و مقتدر است. به گزارش سفیرشوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شوش‌تر با اشاره به فتنه ۸۸ و برنامه‌ریزی دشمنان اسلامی،

امام جمعه شوشتر گفت: حماسه عظیم ۹ دی اقتدار و استحکام نظام اسلامی را به دشمنان نظام و مردم ایران اسلامی ثابت کرد و معاندین داخلی فهمیدند که انقلاب اسلامی همیشه پایدار و مقتدر است.

به گزارش سفیرشوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شوش‌تر با اشاره به فتنه ۸۸ و برنامه‌ریزی دشمنان اسلامی، اظهار داشت: فتنه ۸۸ یک حرکت غافلانه نبود بلکه یک توطئه برنامه‌ریزی شده خارجی و داخلی برای ضربه زدن به ریشه‌های اعتقادی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این فتنه دشمن که با همراهی برخی از عوامل داخلی همراه بود با درایت، بصیرت و آرامش رهبر معظم انقلاب اسلامی برطرف شد.

امام جمعه شوشتر گفت: ۹ دی ماه یاد آور حماسه بزرگ ملت عزیز ما در سال ۸۸ است که با حضور عظیم خود از فتنه گران اعلام انزجار کردند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ دستاوردهای داخلی و خارجی را به دنبال داشت افزود: حماسه عظیم ۹ دی اقتدار و استحکام نظام اسلامی را به دشمنان نظام و مردم ایران اسلامی ثابت کرد و معاندین داخلی فهمیدند که انقلاب اسلامی همیشه پایدار و مقتدر است.

حجت الاسلام سلیمانی سه عامل بزرگ را سبب خاموشی آتش فتنه ۸۸ دانست و تصریح کرد: هوشیاری ملت ایران و درک درست و لزوم حضوری یکپارچه در برابر فتنه‌گران، وحدت ملی بین تفکرات متفاوت در چارچوب نظام اسلامی و حضور به‌موقع برای دفاع از ارزش‌ها سه عامل مهم دفع این فتنه بزرگ بود.

وی با گرامیداشت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، گفت: نهم ربیع الاول نه تنها نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است، بلکه آغاز دوره‌ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می‌آید.

امام جمعه شوشتر خاطر نشان کرد: امام زمان (عج) منجی عدالت گستری است که به امر حق تعالی سال‌ها از نظر‌ها پنهان و با ظهور وی حق بر جهان حاکم می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر