باحضور وزیرکشور /آیین تجلیل از فرمانداران ، بخشداران و شهرداران استان خوزستان در دوران دفاع مقدس برگزارشد

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از فرمانداران ، بخشداران و شهرداران استان خوزستان دردوران دفاع مقدس امروز پنج شنبه با حضور  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور , استاندار خوزستان , نماینده ولی فقیه , نمایندگان استان خوزستان درمجلس خبرگان رهبری , نمایندگان مردم خوزستان درمجلس شورای اسلامی و جمعی از خانواده های شهدا  در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار گردید.

به گزارش سفیرشوشتر،عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در این همایش ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و بیان خاطره ای از دوران جنگ تحمیلی گفت: این خاطرات یادگار روزهایی ست که نه فراموش می شوند و نه تکرار.

وی افزود: کسانی که امروز در این بزرگداشت حضور دارند بزرگوارانی هستند که با هم افزایی در آن شرایط سخت و طاقت فرسا کارهای غیرممکن را ممکن ساختند و هرگز ادعایی برای ریاست و مقام نداشته اند.

وی در ادامه از حضور خانواده شهدا، جانبازان,  آزادگان ، همچنین وزیرکشور ، اعضای محترم مجلس خبرگان و… کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورد.

در پایان این بزرگداشت از فرمانداران , بخشداران  و شهرداران استان خوزستان دردوران دفاع مقدس و جمعی از خانواده های شهدا با حضور وزیرکشور با اهدا لوح تقدیرقدردانی بعمل آمد.

منبع:روابط عمومی استانداری خوزستان

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4285

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: