توفیقات شیخ شکرالله به محاق فراموشی سپرده نشود

فوت آیت الله سلیمانی امام جمعه شهرستان شوشتر ضایعه‌ای بزرگ برای عموم مردم بود که طی یک سانحه تصادف ناباورانه جمع ما را ترک کرد و به دیار باقی شتافت.
مرحوم سلیمانی در نزدیک به یک دهه حضور خود در شوشتر محور اتحاد، وفاق و همگرایی بین تمام جریانات سیاسی و توده های مختلف مردم بود و در تالیف قلوب خواص و عوام زبانزد بود، وی در حوزه مطالبه‌گری و پیگیری درخواست های مردمی نه سلانه سلانه بلکه جدی و مصمم بود و در خاطرمان هست که در جریان سفر اخیر رئیس مجلس و وزیر راه و شهرسازی به شهرستان چگونه پیگیر موضوعات نظیر آب و فاضلاب، راه و جاده بود و درخواست مردم را سریعاً به سمع و نظر مقامات سفر کرده به شوشتر رساند.
دست تقدیر بر آن بود که شوشتر از گوهر حضور یکی از باسابقه ترین و متنفذ ترین ائمه جمعه استان و کشور بی‌بهره گردد.

یکی از ضرورت های مهم پس از مرحوم آیت الله سلیمانی حفظ توفیقات وی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر بوده که طی چند سال گذشته مورد توجه مقامات استانی و ملی قرار گرفته است.

در شرایط فعلی اصل وفاق و همگرایی امام جمعه جدید باید نقطه عطف وی باشد، این که بتواند بین اقشار و اقوام مختلف عامل وصل باشد. پس از یک دهه حضور آیت‌الله سلیمانی سطح توقعات مردم از امام‌جمعه جدید را بالا برده و فردی باید زمامدار فرماندهی قرارگاه فرهنگی شهرستان شوشتر بلشد که مدارج علمی و فقهی عالی را طی کرده و سابقه ی درخشانی داشته باشید، باید بطور مستمر و تمام وقت در شهرستان شوشتر حضور داشته باشد، از نظر رویکرد نباید منتسب به گروه و جریان خاصی باشد و منافع عامه‌ی مردم را به گروه خاص ارجح‌تر بداند.امیدواریم فرد جدید که به این مقام منصوب می‌شود شاخص های فوق را دارا باشد. ان‌شاءالله

نویسنده: مصطفی رسائی

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11514

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: