کد خبر : 3401
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1393 - 5:26
891 views

میدان امام حسین شوشتر،ساعت۱۸:۴۰ دقیقه +/تصاویر

میدان امام حسین شوشتر،ساعت۱۸:۴۰ دقیقه +/تصاویر

روز روشن و در مقابل چشمان بهت زده صدها رهگذر،گله گوسفندی با خیال راحت مشغول چرا در میدان ورودی شهراست. به گزارش سفیر شوشتر، انگار اواسط  فصل بهار است و اینجا نه میدان ورودی یک شهر تاریخی،بلکه دامنه های سر سبز و پر آب و علف زاگرس در دل طبیعت است و صاحب این گله

روز روشن و در مقابل چشمان بهت زده صدها رهگذر،گله گوسفندی با خیال راحت مشغول چرا در میدان ورودی شهراست.

به گزارش سفیر شوشتر، انگار اواسط  فصل بهار است و اینجا نه میدان ورودی یک شهر تاریخی،بلکه دامنه های سر سبز و پر آب و علف زاگرس در دل طبیعت است و صاحب این گله بدون هیچ دلمشغولی احشام خود را در وسط میدان «یله» کرده است.

ن ی

این راهم بدانید،میدان امام حسین دروازه ورودی شوشتر از سمت دزفول یا به عبارتی تهران است که به علت بی توجهی و عدم نگهداری صحیح، تندیس های آن یکی پس از دیگری از بین رفته است و از طرفی چمن و آب نما های آن نیز دستخوش تغییرات غیر اصولی شده ودر حال حاضر بیشتر شبیه یک منطقه مخروبه است و شاید چوپان این گله به اشتباه، این مکان را بیابانی خوش آب و علف پنداشته است و به همین دلیل ترجیح داده تا بجای پرسه زدن در کوه و دشت، گوسفندان خود را دراین محل ییلاقی سیر نماید.

ل م

به هر حال و برای یاد آوری خاطر مبارک شهروندان عزیز شوشتر ورودی گتوند،صالح شهر، دزفول،اندیمشک و کمی آنسوتر شهرهای مهمان پذیری همچون خرم آباد، اراک،شهرکرد و…را در ذهنتان مرور،وبا وضعیت ورودی های شوشترمقایسه کنید وتصورکنید مسافری خسته برای لحظه ای بخواهد در ورودی عریض و طویل این میدان که بجز اتلاف وقت و بالابردن سوخت خودروها حاصل دیگری برای شهروندان ندارد،اندکی خستگی راه را از تن خود بیرون کند،آیا بوی تعفن پهن و دیگر فضولات حیوانی این امکان را فراهم می کند؟

قضاوت را به خواننده واگذار می کنیم تا«هرچه می خواهد دل تنگت بگو» شاید راهکاری باشد برای دوستان شورا و شهرداری شوشتر به منظور سر وسامان دادن میادین  و چاره اندیشی مناسب برای فضا ی سبز، شهری که قدمت تاریخی آن سر به فلک می کشد.

ت س

نویسنده:جهانگیر ترکستانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شوشتری دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۱۳

با سلام در سایر سایت های شوشتر ، کامنت های مربوط به این خبر واقعاً توهین آمیز است. از مسئولین مربوطه در این مورد توضیح بخواهید چرا اجازه می دهند که براحتی به قومی توهین کنند. در شهر دارالمومنین چنین تبعیض هایی روا بشود؟ مگر با تغییر یک فتحه و یا کسره می شود یک قوم بر دیگری برتری یابد؟ متأسفم برای مسئولین که براحتی به هر فرد بیسوادی اجازه فعالیت خبرنگاری می دهند و بعد با توهین به دیگران قصد دارند برای خودشان وجه کسب کنند. و از آقای ترکستانی می خواهم که مطالبشان را دیگر به این دو سایت مخرب ندهند . لطفاً از کامنت های امروز آنها کپی بگیرید و به آقای بهرامی بدهید تا این مسئله را پیگیری کند.

انتخاب سردبیر