کد خبر : 2598
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 4:28
631 views

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای خرید تضمینی سیب و پیاز

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای خرید تضمینی سیب و پیاز

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از اختصاص ۱۰۰۰میلیارد ریال برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی(سیب زمینی و پیاز) خبر دادند. به گزارش سفیر شوشتربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی با اعلام خبر فوق اظهار داشتند: با توجه به افت شدید قیمت سیب زمینی و پیاز هیات دولت

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از اختصاص ۱۰۰۰میلیارد ریال برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی(سیب زمینی و پیاز) خبر دادند.

به گزارش سفیر شوشتربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی با اعلام خبر فوق اظهار داشتند: با توجه به افت شدید قیمت سیب زمینی و پیاز هیات دولت در مصوبه ای  ۱۰۰۰ میلیارد ریال را جهت خرید تضمینی محصولات کشاورزی(سیب زمینی و پیاز) اختصاص داد.

ایشان در ادامه افزودند: هم اکنون کشاورزان خوزستانی که با هزاران زحمت و مشقت محصول سیب زمینی و پیاز را تولید کرده اند به دلیل قیمت پایین، محصولات خود را در زمین رها کردند.

دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: امیدواریم سازمان تعاون روستایی استان خوزستان با توجه به مصوبه هیات دولت هر چه سریعتر نسبت به خرید محصولات کشاورزان اقدام کند .

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجالس هشتم و نهم تنظیم بازار، پر کردن خلأ محصول در بازار مصرف، افزایش قیمت محصولات و کوتاه کردن دست دلالان را از عمده اهداف خرید تضمینی محصولات کشاورزی عنوان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر