چهارده پزشک متخصص جذب دانشکده علوم پزشکی شوشتر شدند/ حضور متخصصین طب اورژانس برای اولین بار در شهرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سفیرشوشتر به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر ، دکتر عیسی رضایی ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: نتیجه این کار که با تلاش و پیگیری های زیادی انجام شد؛ ارائه خدمات درمانی بهتر به  مردم شریف شهرستان خواهد بود.

وی افزود: این پزشکان در تخصص های طب اورژانس، قلب، چشم، ارتوپد، جراح عمومی، مغز و اعصاب، E.N.T (گوش و حلق بینی)، زنان و زایمان و ارولوژی (کلیه و مجاری ادراری) به مردم شریف شهرستان ارائه خدمت می نمایند.

این مقام مسئول همچنین به استفاده تمام وقت از متخصصین طب اورژانس جهت افزایش کیفیت خدمات  رسانی  به بیماران در اورژانس بیمارستان های شوشتر اشاره و گفت: با پیگیری های انجام شده برای اولین بار شاهد حضور متخصصین طب اورژانس در کنار همکاران پزشک عمومی در شهرستان جهت ویزیت بیماران هستیم.

دکتررضایی ادامه داد: با وارد شدن این متخصصین به چرخه درمان شهرستان علاوه بر رشد سطح کیفی خدمات درمانی به شهروندان عزیز تا حد زیادی از مراجعات به مرکز استان نیز کاسته خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان با تاکید بر مستمر و مداوم بودن این روند رو به رشد، خاطر نشان کرد: رفع معضلات بهداشتی و درمانی شهرستان جزء دغدغه های اصلی مدیریت دانشکده بوده که با تلاش و پیگیری یکایک مدیران و کارکنان زحمتکش این مجموعه در حال حاضر به بار نشسته و در آینده نیز شاهد رشد روز افزون آن خواهیم بود.

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7729

۲ نظر

  • دست دکتر رضایی وتیمش درد نکنه واقعا بهداشت ودرمان شهر را متحول کردند
    علی الخصوص درمانگاه مجانی فوق تخصصی خودش که کمک بزرگی به همشهریان
    بی بضاعت است.

  • درود بر شما. امیدوارم روند جذب تخصص و فوق تخصص هایی که داخل شوشتر وجود نداره در اثر وقت برقرار بشه تا مشکلات درمانی این شهر بر طرف بشه…

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: