وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاملا حامی جشنواره استند آپ کمدی شوشتر است، سال بعد این جشنواره بین المللی برگزار می شود

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاملا حامی جشنواره استند آپ کمدی شوشتر است، سال بعد این جشنواره بین المللی برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امشب این همه جمعیت و شور و شوق مثال زدنی مردم شوشتر را دیدیم ما باید پشت سر این مردم باشیم بنده نیز پشت سر همین مردم هستم، شورا و مشاور و… همین مردم هستند.؛

اختصاصی سفیرشوشتر; دکتر جوروند در گفت‌و‌گویی کوتاه در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی قبل از برگزاری برنامه استدآپ کمدی گفت: امشب این همه جمعیت و شور و شوق مثال زدنی مردم شوشتر را دیدیم ما باید پشت سر این مردم باشیم بنده نیز پشت سر همین مردم هستم، شورای راهبردی پیشکش شما!

مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: بنده به عنوان نماینده وزیر ارشاد اسلامی در استان خوزستان می‌گویم برنامه استندآپ کمدی با مجوز وزارت‌خانه و مباحثی در رابطه با بدون مجوز بودن برنامه کذب است.

وی عنوان کرد: من نماینده وزیر ارشاد در خوزستان هستم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاملا حامی جشنواره استند آپ کمدی شوشتر است، ان شاالله سال بعد این جشنواره بین المللی برگزار می شود

وی افزود: این اولین جشنواره‌ای است که من دارم میبینم که اینقدر مردم بخاطر هنر مشتاقانه تا بعد از داوری و اهدا جوایز سالن را ترک نکردند این علاقه مردم شوشتر به هنر را نشان می‌دهد. چه چیزی از برنامه که امشب اجرا شد ضد ارزش بود؟

جوروند ابراز امیدواری کرد: تلاش می‌کنیم سال آینده گستره این برنامه از ملی به بین المللی ارتقا پیدا کند و شوشتر نیز میزبان این برنامه باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر