کد خبر : 4977
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1393 - 12:07
553 views

واکنش سادات ابراهیمی به نطق نماینده رودبار

واکنش سادات ابراهیمی به نطق نماینده رودبار

واکنش عضو فراکسیون روحانیون مجلس به نطق نماینده رودبار عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی نسبت به نطق عطاء الله حکیمی نماینده رودبار واکنش نشان داد و گفت: منتقدین رییس جمهوری مدعی دین مداری و ولایت مداری هستند اما هر جا که به نفع خود باشد دینداری و ولایتمداری را به نفع خود تفسیر می

واکنش عضو فراکسیون روحانیون مجلس به نطق نماینده رودبار

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی نسبت به نطق عطاء الله حکیمی نماینده رودبار واکنش نشان داد و گفت: منتقدین رییس جمهوری مدعی دین مداری و ولایت مداری هستند اما هر جا که به نفع خود باشد دینداری و ولایتمداری را به نفع خود تفسیر می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین «محمد سادات ابراهیمی» نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس روز یکشنبه  اظهارداشت: حکیمی امروز در نطق میان دستور خود صحبت های سبک و بی پایه ای درباره رییس جمهوری بیان کرد و اظهارداشت شما روضه خوانی بیش نیستید در حالی که حفظ حرمت رییس جمهوری به عنوان دومین مقام رسمی کشور، حفظ حرمت مردم و احترام به مردم محسوب می شود.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از ایرنا وی ادامه داد: به کار بردن ادبیاتی که روضه خوانی روحانیت را زیر سوال می برد، نشان دهنده این است که خود گوینده مطلب اعتقاد چندانی به مسایل مذهبی و احترام خاصی به مسایل دینی ندارد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: افتخار مراجع عظام تقلید روضه خوانی است و خواندن روضه از ویژگی های برجسته روحانیون و مجتهدین جامع الشرایط بوده است.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: این که آقای روحانی به عنوان فردی در کسوت ریاست جمهوری و روحانیت بوده و منابر، وعظ و تبلیغ را در گذشته داشته است از افتخارات وی محسوب می شود نه از ضعف.

وی یادآور شد: منتقدین رییس جمهوری مدعی دین مداری و ولایت مداری هستند اما هر جا که به نفع خود باشد دینداری و ولایتمداری را به نفع خود تفسیر می کنند و شرایط کشور هم به گونه ای است که باید از پرداختن به حواشی خودداری شود.

عطاء الله حکیمی نماینده مردم رودبار در مجلس در نطق میان دستور امروز مجلس نسبت به مذاکرات هسته ای انتقاد کرد گفت: آیا قرار است اتفاق نامبارکی بیفتد که مردم و مجلس نباید بدانند؟ آیا کاخ های سفید، کرملین، پادشاه عمان، آلمانی ها، فرانسوی ها و حتی وزرای خارجه عمان و امارات محرم تر از ملت و مجلس هستند؟

وی همچنین درمورد عملکرد یک سال و نیم گذشته دولت تدبیر و امید اظهارداشت: آقای رییس جمهور، وقتی عملکرد حدود یکسال و نیم گذشته شما را مرور می کنیم می بینیم نه تنها اتفاقی نیفتاده بلکه وضعیت به مراتب بدتر از گذشته شده است.

وی با عرض پوش از علمای کشور خطاب به روحانی افزود: روضه خوانی بس است. روضه مجلس را در جمع ملت و روضه ملت را در جمع مجلس می خوانید، شما را به خدا دیگر بس است و به این وضعیت پایان دهید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

م دوشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲

آقای دکتر روحانی در شهرستان رودبار ۷۰ درصد آرای مردم را داشته اند در حالیکه آقای حکیمی زیر ۴۳درصد آرای شهرستان رودبار را داشته اند آیا ایشان عصاره ملت هستند یا جناب دکتر روحانی!!!!! گرچه تمامی آرزوهای آقای حکیمی در گرفتن یک پست مدیرکلی خلاصه می شود اما بجا بود استاندار محترم استان ایشان فراخوان مینمودند و نسبت به برآورده شدن آرزویش قول می دادند تا شاید در راه رضای خداوند اتفاقی می افتد و مردم شهرستان در حاشیه امنیت قرار می گرفتند!!

انتخاب سردبیر