اولویت اصلی ما در سال جاری اشتغال جوانان و جذب سرمایه گذار است

اولویت اصلی ما در سال جاری اشتغال جوانان و جذب سرمایه گذار  است

به گزارش سفیر شوشتر امروز جلسه شورای اشتغال در فرمانداری شهرستان شهرستان شوشتر برگزار شد. مصطفی سمالی در این جلسه اظهار داشت:  فرآیند اشتغال و سرمایه گذاری باید در اولویت شهرستان شوشتر قرار گرفته شود و اولویت اصلی ما در سال جاری اشتغال جوانان و جذب سرمایه گذار است. وی افزود: یکی از مهم‌ترین جلسات در شهرستان شوشتر جلسات شورای اشتغال است که باید یک برآورد کلی از سطح اشتغال در سطح شهرستان

به گزارش سفیر شوشتر امروز جلسه شورای اشتغال در فرمانداری شهرستان شهرستان شوشتر برگزار شد.

مصطفی سمالی در این جلسه اظهار داشت:  فرآیند اشتغال و سرمایه گذاری باید در اولویت شهرستان شوشتر قرار گرفته شود و اولویت اصلی ما در سال جاری اشتغال جوانان و جذب سرمایه گذار است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین جلسات در شهرستان شوشتر جلسات شورای اشتغال است که باید یک برآورد کلی از سطح اشتغال در سطح شهرستان شوشتر آماده شود.

سرپرست فرمانداری شوشتر بیان کرد: تمامی شرکت‌ها و مؤسسات  باید گزارش عملکردی ارائه دهند و طرح‌های برشکسته، راکد و در حال انجام در شورای اشتغال مطرح و بررسی شوند.

وی با اشاره به  دوره‌های آموزشی و علم لازم برای ایجاد اشتغال، تصریح کرد: جهان امروز بر اساس علم پیش می‌رود و باید علم لازم برای توسعه صنایع و فراهم کردن بحث اشتغال فراهم شود.

سرپرست فرمانداری شوشتر خاطر نشان کرد: باید شرایط لازم برای اشتغال در شهرستان شوشتر فراهم شود و تمام دستگاه‌ها و شرکت‌ها و مؤسسات باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر