کد خبر : 10217
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 7:51
366 views

سرپرست فرمانداری شوشتر:؛

نظارت‌ها در بازار باید جدی و موثر باشد / در مسئله دفاع از حقوق مردم با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی تعارف نداریم / اجازه نمی‌دهم رفاقت‌ها و روابط به مصالح عمومی و مردم عزیز خدشه‌ای وارد کند

نظارت‌ها در بازار باید جدی و  موثر باشد / در مسئله دفاع از حقوق مردم با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی تعارف  نداریم / اجازه نمی‌دهم رفاقت‌ها و روابط به مصالح عمومی و مردم عزیز  خدشه‌ای وارد کند
گاهاً برخی واحدهای صنفی علیرغم اتخاذ جرائم، اما تخلفی را چندین بار تکرار می‌کنند که برای رفع آن نیاز است به مراجع قضایی معرفی شوند. ؛

سرپرست فرمانداری شوشتر بر موضوع جدی و موثر بودن نظارت‌ها در بازار تاکید کرد.

به گزارش سفیرشوشتر، دکتر حجت‌اله دهدشتی روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: تامین و ذخیره سازی مناسب و به اندازه کافی کالاهای اساسی خصوصاً با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مورد توجه دستگاه‌های ذیربط باشد و به موقع در این خصوص اقدام کنند.

وی افزود: فرآیند نظارت در بازار و کیفیت انجام آن بسیار مهم است و باید به صورت جدی و موثر صورت گیرد. نکته مهم در این رابطه این است که گاهاً برخی واحدهای صنفی علیرغم اتخاذ جرائم، اما تخلفی را چندین بار تکرار می‌کنند که برای رفع آن نیاز است به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی تلاش برای جلوگیری از تعدی به حقوق مردم در حوزه بازار را ضروری دانست و تاکید کرد: در مسئله دفاع از حقوق مردم با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی تعارف نداریم چرا که کسب رضایتمندی مردم مهم‌ترین وظیفه و رویکرد ماست.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شوشتر با گلایه از درهم ریختگی صنف خبازان ابراز کرد: ضمن تقدیر از نانوایانی که قوانین این صنف را به خوبی رعایت می‌کنند، اما از وضعیت برخی نانوایایی‌ها هم رضایت نداریم و قطعاً با متخلفین در این حوزه برخوردهای جدی خواهیم داشت و دلیل این موضوع هم عدم رضایت مردم از آن‌ها است.

دکتر دهدشتی گفت: در حوزه فرمانداری و سایر دستگاه‌های دیگر اجازه نمی‌دهم رفاقت‌ها و روابط به مصالح عمومی و مردم عزیز خدشه‌ای وارد کند و جامعه را دچار خسارت نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر