پل رودخانه شطیط و پارک ورودی جاده مسجدسلیمان نامگذاری شدند

IMG-20150526-WA0021

رئیس شورای شهر در این جلسه گفت : خیلی از کوچه ها و خیابان های شوشتر بدون نام است که این خود باعث نارضایتی هایی از جانب مردم و اداره پست شده است.

به گزارش سفیرشوشتر ، امروز شورای نامگذاری در محل جلسات شورای شهر تشکیل شد که امام جمعه و نمایندگانی از ادارات ارشاد اسلامی ، سپاه پاسداران ، سازمان تبلیغات اسلامی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، شهرداری و اداره پست و نمایندگانی از سه رسانه خبری مختلف در آن حضور داشتند.

در این جلسه حاج آقا سلیمانی با اشاره به اینکه باید تمامی نامگذاری ها حاوی پیامی باشند اظهار کرد : وقتی خیابانی را با نام های مختلف مانند حضرت امام (ره) ، آیت الله طالقانی یا روزهای مهمی مانند ۹ دی یا ۲۲ بهمن نامگذاری میکنیم مطمئنا در دل این نامگذاری ها پیامی مهم نهفته است.

امام جمعه شوشتر ضمن استفاده از اسامی سرداران شهید دفاع مقدس ، مشاهیر ، مفاخر مذهبی و علمی ، فرهنگی ، دینی و حماسی شهرستان شوشتر در نامگذاری معابر و میادین تاکید کرد .

وی با تاکید به جا افتادن اسامی هم خود رسالت مهمی است ، گفت : اسامی جدید یا تغییر یافته باید مورد توجه و استقبال مردم قرار گیرند ، یکی از این راه ها توجه مردم استفاده از تابلوهای شکیل و برازنده نام شهید است که برای معابر و میادین مختلف انتخاب میشود است.

در این جلسه با حداکثر آرا پل رودخانه شطیط از این پس با نام سردار مدافع حرم شهید هادی کجباف ، و پارک ورودی جاده مسجدسلیمان هم با نام پارک شهید حاج سید حمید تقوی فر نامگزاری شد.

همچنین تصویب شد که شورای نامگذاری ۱۵ هرماه بصورت مستمر و با شرکت تمامی اعضا تشکیل شود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6696

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: