کد خبر : 3660
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 4:38
650 views

نخ دندان باعث می شود بیش از ۱۰۰ سال عمر کنید!

نخ دندان باعث می شود بیش از ۱۰۰ سال عمر کنید!

استفاده از نخ دندان فوایدی فراتر از تمیزی دندان‌ها دارد چرا که این عمل باعث می شود چندین سال به طول عمر شما افزوده شود. به گزارش سفیر شوشتر ، عده ای فکر می کنند که نخ دندان برای بیرون آوردن غذاهای بین دندانهاست و لذا اگر غذایی دربین دندانها گیر نکند، احتیاجی به نخ دندان

استفاده از نخ دندان فوایدی فراتر از تمیزی دندان‌ها دارد چرا که این عمل باعث می شود چندین سال به طول عمر شما افزوده شود.

به گزارش سفیر شوشتر ، عده ای فکر می کنند که نخ دندان برای بیرون آوردن غذاهای بین دندانهاست و لذا اگر غذایی دربین دندانها گیر نکند، احتیاجی به نخ دندان نیست .حال آنکه نخ دندان اصلاَ برای بیرون آوردن غذا از بین دندانها نیست. یعنی اگر هیچ غذایی بین دندانهای شما گیر نکند، بازهم لازم است حداقل یکبار در شبانه روز از نخ استفاده کنید .

مطالعات اخیر محققان نشان می دهد، لثه ها ارتباط مستقیم و بسیار نزدیکی با طول عمر دارند و سلامت آن ها باع تضمین سلامت قلب و عروق می شود در نتیجه طول عمر نیز افزایش می یابد.

بررسی ها نشان می دهند، تحقیقات جدید باعث شود که شما در استفاده از نخ دندان انگیزه بیشتری داشته باشید. دانشمندان معتقدند کشیدن نخ دندان در طولانی‌مدت تاثیر بیش‌تری نسبت به جراحی پلاستیک در مبارزه با اثرات پیر شدن دارد.

نتایج مطالعات نشان می دهند اگر می خواهید عمر بسیار طولانی داشته باشید باید استفاده از نخ دندان به طور مرتب را جزو برنامه های زندگی تان فرار دهید.

منبع:خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر