کد خبر : 2526
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:00
671 views

عملیات چهار بانده کردن محور شوشتر، دزفول در دست انجام است

عملیات چهار بانده کردن محور شوشتر، دزفول در دست انجام است

رییس اداره راه و شهرسازی شوشترگفت: عملیات چهار بانده کردن محور شوشتر، دزفول در دست انجام قرار دارد و برای شتاب در اجرای آن باید اعتبارلازم به موقع تامین شود. به گزارش سفیر شوشتر، محمود شهبازیان  افزود: ۱۲ کیلومتر از این محور در محدوده شوشتر، ۱۶کیلومتر در محدوده گتوند و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در

رییس اداره راه و شهرسازی شوشترگفت: عملیات چهار بانده کردن محور شوشتر، دزفول در دست انجام قرار دارد و برای شتاب در اجرای آن باید اعتبارلازم به موقع تامین شود.

به گزارش سفیر شوشتر، محمود شهبازیان  افزود: ۱۲ کیلومتر از این محور در محدوده شوشتر، ۱۶کیلومتر در محدوده گتوند و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در محدوده دزفول قرار دارد که علاوه بر محدوده شوشتر در دو محدوده دیگر عملیات چهار بانده کردن آن باید انجام شود.

وی گفت: عملیات چهار بانده کردن مسیر رفت و برگشت محور شوشتر تا گتوند به طول ۱۲کیلومتر از سال ۸۸ آغاز شده و هم اینک به پایان رسیده است.

بنا به اظهار شهبازیان باندهای رفت و برگشت این مسیر از هم مستقل بوده و ایرادی از نظر نوع جاده در محدوده شوشتر وجود ندارد اما در حوزه گتوند و حوزه دزفول از آنجایی که عرض کمی دارد محور سانحه خیزی به شمار می رود.

وی گفت: از آنجایی که پیش بینی می شود باند رفت تا زمان تکمیل شدن باند برگشت تا دو سال آینده دچار مشکل شود به این منظور تمهیداتی هم اندیشیده شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی گتوند نیز گفت: از مجموع ۱۶کیلومتر واقع در محدوده این شهرستان تاکنون عملیات چهار بانده کردن در ۱۰ کیلومتر انجام شده است.

ˈعبدالحسین مردانیˈ افزود: مابقی مسیر هم به دلیل کمبود اعتبارات هنوز چهار بانده نشده و در انتظار تخصیص اعتبار است.

وی گفت: از آنجایی که جاده کم عرض و ترافیک موجود در آن سنگین است ورودی شهرستان باید چهار خطه شود که تاکنون این کار انجام نشده است.

ˈمنصور نظریانˈ رییس اداره راه و شهرسازی دزفول نیز با اشاره به اتمام عملیات چهار بانده کردن خط در ۱۰کیلومتر از محدوده این شهرستان گفت: عملیات چهار بانده کردن مابقی مسیر هم شروع شده اما به دلیل کمبود اعتبارات به کندی پیش می رود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر