کد خبر : 5185
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1393 - 5:52
607 views

موکب حسینی اباعبدالله الحسین (ع) شهرستان شوشتر به منظور خدمت رسانی به زائران

موکب حسینی اباعبدالله الحسین (ع) شهرستان شوشتر به منظور خدمت رسانی به زائران

امام جمعه ، رئیس و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در مرز چذابه به خدمت رسانی زائیران حسینی پرداختند. به گزارش سفیر شوشتر ، موکب حسینی اباعبدالله الحسین (ع) به منظور خدمت رسانی به زائران حسنی در مرز چذابه برپا گردید که ضمن ایجاد استراحتگاهی برای زایرین، به آنها صبحانه ،  ناهار و

امام جمعه ، رئیس و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در مرز چذابه به خدمت رسانی زائیران حسینی پرداختند.

به گزارش سفیر شوشتر ، موکب حسینی اباعبدالله الحسین (ع) به منظور خدمت رسانی به زائران حسنی در مرز چذابه برپا گردید که ضمن ایجاد استراحتگاهی برای زایرین، به آنها صبحانه ،  ناهار و عصرانه داده شد.

امام جمعه شوشتر گفت: با توجه به لزوم تعظیم شعائر اسلام و بزرگداشت اربعین که بزرگترین مانور و راه پیمایی جهان تشیع است و نظر به استقبال کم نظیر عاشقان ولایت و متدینین از اقصا نقاط ایران جهت عرض ارادت به آستان مقدس حسینی، تصمیم گرفتیم تا با برپایی این موکب ، امر خدمت رسانی به عزداران را تسهیل بخشیم.

علی بهرامی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برپایی این موکب را ایجاد فضایی مناسب برای تردد زایران و عاشقان حسینی دانست و گفت اداره ی فرهنگ و ارشاد شوشتر به عنوان یک خادم کوچک در کنار سایر ادارات و ارگانها امسال مفتخر بود که در این امر خداپسندانه که با حمایت جمعی از بزرگان و فعالان فرهنگی و مردم متدین شوشتر برپا شد حضور داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که به یاری خدای سبحان، سال آینده با گسترش وسعت این موکب در مرز و با مشارکت ادارات و متدینین و فعالان فرهنگی و مذهبی شوشتر ، امر خدمت رسانی را به لحاظ کیفی و کمی ارتقاء خواهیم داد.

گفتنی است موکب حسینی عزاداران اباعبدالله (ع) شهرستان شوشتر ، تا روزی که عبور زائران به سمت کربلا ادامه داشته باشد  آماده ی خدمت رسانی به عزاداران و عاشقان حسینی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر