کد خبر : 9094
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 - 3:40
1,519 views

در بازديد اصحاب رسانه از ماهي كارون؛

مالک قطعی ماهی کارون هستم/ شرکت را با ۲۰میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتم/ بزودی در شوشتر خاویار پرورش داده می شود

مالک قطعی ماهی کارون هستم/ شرکت را با ۲۰میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتم/ بزودی در شوشتر خاویار پرورش داده می شود
اصحاب رسانه شوشتر صبح روز 17مرداد از محل شركت پرورش ماهي كارون بازديد بعمل آوردند و با روند فعاليت اين شركت كه كمتر از يك سال است به بخش خصوصي واگذار شد آشنا شدند؛

اصحاب رسانه شوشتر صبح روز ۱۷مرداد از محل شرکت پرورش ماهی کارون بازدید بعمل آوردند و با روند فعالیت این شرکت که کمتر از یک سال به بخش خصوصی واگذار شد آشنا شدند.

به گزارش سفیرشوشتر، مدیرعامل شرکت ماهی کارون اینگونه خود را معرفی می­کند: ناصر مزرعه هستم سال ۶۸ با فروش ماهی وارد بازار ماهی اهواز شدم، سپس به سمت مسئول اتحادیه ماهی فروشان شهر اهواز منصوب شدم.

وی ادامه داد : بعد از فعالیت در این بخش به دبی سفر کردم و بیش از ۱۵ سال مشغول کار در حوزه حمل و نقل شدم، پس از بازگشت از دبی یک مجتمع پرورش ماهی به مساخت ۱۵۰ هکتار در آبادان تاسیس کردم.

ناصر مزرعه بیان کرد: در سال ۹۶ پس از شرکت در مزایده عمومی و برنده شدن در آن با مبلغ ۵۳۰ میلیارد ریال مالک قطعی شرکت ماهی کارون شدم، مطابق مفاد مزایده ۱۶۰ میلیارد ریال را نقد و مابقی آن را طی سه سال پرداخت خواهم کرد.

این سرمایه گذار در خصوص برنامه های کاری خود بیان کرد: در برنامه کاری خود داریم ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز در توسعه شرکت سرمایه گذاری کنیم، طرح تفکیک شده­ای در دست اقدام داریم که با اجرای آن تعداد ۲۶۰ حوضچه به مساحت ۲ هکتار بصورت یک دست در تمامی اراضی مربوط به پرورش ماهی اجرا می­شود که با اجرای آن حدوداً ۷۰ هکتار به مساحت کل حوضچه افزوده می­شود، همچنین در بخش دامپروری نیز طرحی ارائه دادیم که دامپروری را از سنتی به صنعتی تبدیل کنیم که فعلا در مرحله تایید طرح می­باشد.

وی بیان کرد: با شرکت FISH TECHNIC آلمان نیز مذاکراتی داشتیم که در پی آن کارشناسان آن شرکت از محل ماهی کارون بازدید بعمل آوردند و شرکت ماهی کارون را مستعد پرورش ماهی خاویار قلمداد کردند و این امید را داریم که در آینده نزدیک در شوشتر ماهی خاویار پرورش دهیم.

مدیرعامل بزرگترین مجموعه پرورش ماهی خاورمیانه در خصوص حواشی پیرامون پرسنل شرکت در فضای مجازی افزود: حاضرم اسامی تمامی ۱۱۰ نفر شاغل در شرکت را منتشر کنم، همه آنها از بومی شهرستان­های شوشتر و گتوند هستند که در بدو تحویل شرکت تعداد ۱۲ نفر از پرسنل بعلت مشکلات انضباطی آنها را عدم تمدید قرارداد کردیم همچنین ۲۰ نفر را جدیدا استخدام کردیم.

وی افزود: شرکت را ۲۰ میلیارد ریال بدهی انباشته شده از مدیریت گذشته تحویل گرفتم.

ناصر مزرعه افزود: بدون تعدیل نیروی انسانی و کاهش محسوس دیگری در هزینه های شرکت، یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال از هزینه های جاری شرکت نسبت سنوات گذشته کاهش پیدا کرده که در حال حاضر هزینه­های ماهیانه بطور میانگین ۲ میلیارد ریال است.

این سرمایه گذار گفت: بعلت علاقه مردم شوشتر، دو گونه ماهی شیربت و بنی را به مجموعه افزودیم .

وی اشاهره کرد: یکی از  اهداف شرکت احداث بازارچه فروش ماهی و مراکز تفریحی است و با ایجاد این اماکن توریستی، محل اقامتی، صید تفریحی و ورزش‌های آبی نیز برنامه ریزی شده است.

ناصر مزرعه در پایان ضمن تشکر از تلاش­های استاندار جوان و سخت کوش خوزستان و مسئولین محلی شوشتر و گتوند از مردم خواست تا به شایعات و حواشی مطرح شده پیرامون شرکت ماهی کارون توجه نکنند.

مساحت شرکت ماهی کارون  ۹۱۷ هکتار است که ۴۳۷ هکتار آن پرورش ماهی و مابقی آن زمین های کشاورزی، دامپروری و تاسیسات تشکیل می­دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عموکامی یکشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۵:۱۴

حوضچه :دی

بهروز ابراهیمی چهارشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷

بسمه تعالی ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه مردم عزیز به اطلاع شما میرساند کلیه اظهارات ایشان کذب بوده من خودم یکی از شاغلین با عنوان شغلی بوده ام شرکت فوق که قیمت واقعی آن بیش از دویست الی سیصد میلیارد بوده را بدون کارشناسی به نامبرده واگذار نمودند برای قضیه نیروهای اخراجی کاملا دروغ میگویند که مشکل انضباطی داشته اند من نمیدونم این خبرنگاران از یک شخصی که کاملا از جریانات ماهی کارون مطلع هستند سوال و جواب نمیکنند تا واقعیات به گوش مردم و مسئولین رسانده شود چرا شرکتی با این همه عظمت و وسایل نقلیه باید مفت و بدون کارشناسی به فروش برسد در ضمن شرکتی که هر ساله سودده بوده ایشان میگویند با دومیلیارد بدهی انباشته چرا نمیگویند وقتی که شرکت را تحویل گرفتند تمام استخرها آماده صید بودند بیش از بیست میلیارد فقط ماهی فروخته حالا اینجوری مصاحبه میکنند یه ذره به فکر شب اول قبر خودش هم نیست که اینقدر دروغ میگه در آخر قضیه دامپروریش خیلی خنده دار است بابا چرا اینقدر دروغ چرا عوام فریبی واقعا متاسفم … ان شاالله به امید خدا شر چنین افراد و بانیان اینکار از منطقه کنده بشه التماس دعا

کارگر شرکت ماهی کارون چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰

تو هنو حقوق برج ۶کارگرا رو ندادی تو ۴درصد بازنشسته ها رو ندادی ،،کمتر دروغ بده اقای حاجی کی کارگرا منظم نبودن این طور ادامه بدی شب اول قبرت باید جواب بدی خیرنگارای محترم شما همچیو میدونید بعد این جملات خنده دار رو میاید به ما تحویل میدید اینا همش حق مای کارگرای بدبخته حق الناس گردنته

انتخاب سردبیر