به مناسبت عید سعید فطر ، جشنواره غذاهای سنتی در شوشتر برگزار شد

جشنواره ی غذاهای سنتی در شوشتر برگزار شد که پس از داوری در این جشنواره به غذاهای برتر جوایزی اهدا شد.

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: یکی از اهدافی که به تازگی بر اجرای تمرکز نموده ایم ، انجام برنامه ها و جشنواره هایی است که مردم محور بوده و با حضور تمام اقشار جامعه برگزار گردد.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از برنامه هایی که بتواند نشاط فرهنگی و تحرک اجتماعی مثبت به درون خانواده ها تزریق کند و در کنار آن بر غنای فرهنگی جامعه نیز بیفزاید؛ در اولویت های کاری ما قراردارد.

ایشان افزودند: خوشبختانه امسال توانسته ایم بالندگی و ارتقاء خوبی در کارهای فرهنگی ایجاد کنیم و همه ی اینها تمهیداتی است که دولت تدبیر و امید برای رسیدن به اهداف والای فرهنگی به وجود آورده است.

سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده ی مردم شوشتر نیز که در این مراسم  حضور داشت با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره گفت: زمانی شهر ما رشد و توسعه پیدا می کند که مردمش بخواهند آن اتفاق بیفتد و با اتکای به دیگران و خارج از مرزهای این شهر امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به تاریخ پر افتخار شوشتر در گذر زمان و شهرت و آوازه ی گذشتگان و معاصرین در زمینه های مختلف ادبی،فقه، نجوم، حدیث و موسیقی خاطرنشان کار شوشتررد همت و اراده ی مردم در به وجود آمدن این ویژگی های منحصر به فرد ، نقش و اهمیت بسزایی دارد.

ایشان با اشاره به مردمی بودن این برنامه گفت: تجربه ثابت کرده است که برنامه هایی که با دست مردم و خودجوش راه اندازی شده ، به مراتب بازدهی بیشتری نسبت به برنامه های حمایت شده از سوی نهادهای مختلف دارد.

گفتنی است این جشنواره که در محوطه ی تالار فرهنگ شوشتر برگزار گردید با شعرخوانی و اجرای نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی و همچنین با اهدای جایزه به ۱۰ غذای برتر ، به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3584

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: