نماینده مردم شوشتر در مجلس:

پل گرگر پس از ۶ سال باز شد/ حفاظت از آثار ثبت جهانی شوشتر

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: پل تاریخی گرگر شوشتر پس از ۶ سال مرمت برای تردد خودرو و عابران پیاده بازگشایی شد.

سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌ الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی  اظهار کرد: پل گرگر شوشتر که از سال ۱۳۸۸ به دلیل فروریزی بخشی از دیواره شمالی تردد از آن محدود شده بود بار دیگر برای تردد عابران پیاده و خودروها بازگشایی شده است.

وی افزود: این پروژه و محدود شدن تردد از آن برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده بود و به این دلیل تلاش برای بازگشایی این پل مضاعف شد تا این معضل هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

وی خاطر نشان کرد: پل گرگر شوشتر با کمبود شدید اعتبار مواجه بود و با تلاش‌های زیاد در این زمینه موفق شدیم که اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی را برای این پل تامین کنیم و فعالیت در این پروژه تسریع شد.

سادات ابراهیمی گفت: بازگشایی این پل می‌تواند مشکلات ایجاد شده در بخش بلیتی را به حداقل کاهش دهد و تلاش می‌کنیم تا روزهای پایانی سال این پل به حالت عادی درآید.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: پل گرگر شوشتر قدمت زیادی دارد و به این دلیل باید در راستای حفاظت از آن تلاش کنیم و این مهم باید در دستور کار همه دستگاه‌های شهرستان شوشتر قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=1105

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: