کد خبر : 8837
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 17:14
776 views

عملیات نصب دوربین های پایش تصویری در شوشتر اجرایی می شود

عملیات نصب دوربین های پایش تصویری در شوشتر اجرایی می شود

مهراب فلسفی زاده در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر، اظهار داشت: عملیات اجرایی نصب دوربین‌های پایش تصویری در شهر شوشتر تا قبل از پایان سال جاری اجرایی می‌شود. وی افزود: مشاور ذیصلاح با هماهنگی پلیس راهور و جلسات برگزار شده در این خصوص برای جانمایی مکان‌های نصب دوربین‌های ثبت تخلف و نظارتی انتخاب و

مهراب فلسفی زاده در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر، اظهار داشت: عملیات اجرایی نصب دوربین‌های پایش تصویری در شهر شوشتر تا قبل از پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

وی افزود: مشاور ذیصلاح با هماهنگی پلیس راهور و جلسات برگزار شده در این خصوص برای جانمایی مکان‌های نصب دوربین‌های ثبت تخلف و نظارتی انتخاب و متعاقب آن روند برگزاری مناقصه انجام شده که به‌ زودی اقدامات اجرایی شروع می‌گردد.

شهردار شوشتر بیان کرد: نصب دوربین‌های پایش تصویری برای شهر نیازی ضروری است که علاوه بر نظم بخشی در حوزه ترافیک و عبور و مرور در زمینه‌های دیگر نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی اجرای این پروژه را برای نظم و انضباط شهری بسیار مهم دانست و گفت: به‌زودی شاهد نصب علائم ترافیکی جدید در سطح شهر شوشتر خواهیم بود و در این زمینه شاهد تحولی بزرگ هستیم.
مهراب فلسفی زاده تصریح کرد: در فاز اول ۱۰ نقطه برای نصب دوربین در شهر شوشتر با توجه به اولویت انتخاب شده که با نصب ۴۰۰ دوربین کار شروع خواهد شد.

شهردار شوشتر به روان سازی ترافیک و پیشگیری از سرقت در سطح شهر اشاره کرد و افزود: تأمین امنیت مردم به ویژه در هسته مرکزی بازار که کسبه فعالیت دارند و کنترل اماکن صنفی در نیمه‌های شب که تعطیل است و پیشگیری از سرقت و روان‌سازی ترافیک، هدف اصلی در برنامه‌ریزی‌های ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

محمدمصطفی یکشنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

کار خوبی است ایکاش به فکر چاله ها ی بافت کهن وخیابانها هم میشدید وقبل از عید روکش اسفالت در کوی دلدل واقع در حسینه تورک وتیز انجام شده والان براحتی با پاشنه کفش مثل خاک جمع اوری میشه این خسارت را چگونه قابل جبران است واقعا شورای شهر هیچ گونه نظارتی در امورات شهر انجام نمیدهد

انتخاب سردبیر