کد خبر : 8835
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 17:09
776 views

دانشکده سوم علوم پزشکی شوشتر راه اندازی می شود

دانشکده سوم علوم پزشکی شوشتر راه اندازی می شود

فرهاد ابول نژادیان در مراسم تکریم و معارفه معاونان دانشکده علوم پزشکی شوشتر در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا یک کارخانه انسان سازی و نخبه پروری در دانشکده ایجاد نماییم. وی خاطر نشان کرد: معاونت آموزشی باید با تدبیر و درایت هدایت شود،تلاش می کنیم تا مهر

فرهاد ابول نژادیان در مراسم تکریم و معارفه معاونان دانشکده علوم پزشکی شوشتر در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا یک کارخانه انسان سازی و نخبه پروری در دانشکده ایجاد نماییم.

وی خاطر نشان کرد: معاونت آموزشی باید با تدبیر و درایت هدایت شود،تلاش می کنیم تا مهر ماه دانشکده سوم شوشتر را راه اندازی کنیم.

وی عنوان کرد: تعداداعضاء هیات علمی را باید افزایش داده تا به سطح استانداردهای وزارت بهداشت دست یابیم،هنوز تا ایده آل فاصله داریم اما این مهم دور از ذهن نیست.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: احداث سالن ورزشی در دانشکده در دستور کار قرار داده خواهد شد،مهمترین رکن ارتقاء دانشکده به دانشگاه، معاونت آموزشی و پژوهشی است.

وی افزود: آموزش مداوم باید هر چه سریعتر راه اندازی شود تا از رفتن همکاران به مرکز استان جلوگیری شود، دانشجویان نخبه در دانشکده را باید شناسایی کرده تا از آنها در دانشکده استفاده شود.

ابول نژادیان عنوان کرد: اولویت ما در سال ٩۶ ارتقاء معاونت آموزشی است،رشته های جدیدی را باید به دانشکده اضافه نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر