خیّرین برای رفع نیاز های سلامت شوشتر تلاش نمایند

خیّرین برای رفع نیاز های سلامت شوشتر تلاش نمایند

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر؛ دکتر ابول نژادیان ضمن خوش آمدگویی به اعضای این مجمع به بیان نیازها و اولویت های گسترده حوزه سلامت پرداخت و از خیرین تقاضا کرد تا در کنار دانشکده برای رفع نیازهای سلامت شهرستان تلاش کنند. وی با اشاره به برخی از

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر؛ دکتر ابول نژادیان ضمن خوش آمدگویی به اعضای این مجمع به بیان نیازها و اولویت های گسترده حوزه سلامت پرداخت و از خیرین تقاضا کرد تا در کنار دانشکده برای رفع نیازهای سلامت شهرستان تلاش کنند.

وی با اشاره به برخی از نواقص و مشکلات در حوزه درمان شهرستان تصریح کرد: از لحاظ تخت بیمارستانی با کمبود هایی مواجه ایم که حتی در بعضی از موافق مجبور به بستری نمودن بیمار در راهروهای بیمارستان هستیم.

دکتر ابول نژادیان ادامه داد: امیدواریم در آینده  به کمک خیرین محترم  وضعیت رو به رشد و افزایش سطح سلامت را به شهروندان عزیز ارائه دهیم.

وی افزود: وقتی خیری با نیت خیر خود کمکی در راستای ارتقاء بخش سلامت دهد، زمین یا ساختمانی اهداء و یا تجهیزاتی خریداری می کند تمام کارهای انجام شده بنام آن خیر باید ثبت شود که نام نیک آن خیر همواره زنده نگه داشته شود.

سرپرست دانشکده در پایان گفت: امیدوارم با مشارکت خیرین بتوانیم این دانشکده را به اهداف و برنامه‌هایی تدوین شده و رفع نیازهای حوزه سلامت نزدیک سازیم.

محمد حسین کجباف مشاور رئیس دانشکده در امور مشارکت های اجتماعی و خیرین نیز ضمن خوش آمد گویی به میهمانان در این جلسه گفت: کار و تلاش در عرصه های خیریه بخصوص در حوزه سلامت یک موهبت الهی است که خداوند به برخی بندگان عطاء می فرماید.

وی ابراز امیدواری کرد خیرین بزرگوار همیشه در کارهای خیر بخصوص حوزه سلامت یاری دهنده مردم شوشتر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر