مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی در اندیمشک تا پایان امسال افتتاح می‌شود

هانی خادمی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اندیمشک  با تاکید بر لزوم تسریع اجرای کامل طرح این مجتمع گفت: ساخت این مجتمع از جمله اقدامات مهم و موثری است که با هدف رفاه حال هر چه بیشتر مسافران و گردشگران صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: این مجتمع خدمات رفاهی شامل تاسیساتی مانند رستوران سنتی، مهمانسرا، جایگاه سوخت و فروشگاه است و به طور قطع در زمان بهره‌برداری نقش بسیار مهمی در ارایه خدمات به مسافران و گردشگران ایفا خواهد کرد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اندیمشک با تاکید بر اینکه هدف از ساخت و راه‌اندازی این مجتمع تمرکز بر ارائه خدمات به مسافران، گردشگران و رانندگان است، افزود: علاوه بر امکانات و خدمات بهداشتی، رستوران و عرضه سوخت خدمات دیگری نیز پیش‌بینی شده است.

خادمی گفت: فراهم کردن زمینه آسایش و رفاه مسافران و رانندگان، جلوگیری از پراکندگی واحد‌های خدماتی در جاده و حضور افراد در یک مکان، دسترسی سریع کاربران جاده‌ای به خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت آنها، کمک به کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها، ایجاد فرصت‌های شغلی و… از مهمترین اهدافی است که در ساخت این مجتمع خدماتی ـ رفاهی دنبال می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10797

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: