بررسی پروژه‌های تأثیرگذار درزندگی مردم درسفررئیس جمهور به خوزستان

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از مهر، علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه در نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه تلاش ما این است که با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با پروژه‌های بزرگ استان هم افزایی و تبادل نظر داشته باشیم تا بتوانیم آنچه که برای آسایش مردم لازم است را به میدان بیاوریم.

حسینی محراب با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان خوزستان بیان کرد: در این راستا مشورت‌های لازم با نمایندگان صورت گرفت؛ همچنین تأکید شد تا در این سفر به محورهایی اشاره شود که بیشتر در زندگی مردم نقش دارد.

وی، وضعیت راه در استان را مشکلی جدی دانست و افزود: مشکلات راه، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و وضعیت آب شرب در شرق، شمال شرق و جنوب غرب در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و بنا شد تا تقسیم کاری در این راستا صورت گیرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: وضعیت فاضلاب اهواز و آب‌های سطحی که برای مردم در برخی نقاط شهر مشکل ایجاد کرده بود نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب با اشاره به تعدد سفرهای رئیس جمهور به استان گفت: از نخبگان، صاحب نظران و مردم استان دعوت می‌شود که طرح‌ها و پیشنهادات اساسی خود را برای بهبود آینده استان، اشتغال جوانان و معیشت مردم ارائه کنند تا با همراهی یکدیگر قدمی بزرگ را در جهت آبادانی هرچه بیشتر استان برداریم.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10769

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: