اقوام مختلف در شوشترسرمایه گرانبهایی هستند/ مولود جریانی هستم به نام حماسه و خدمت

اقوام مختلف در شوشترسرمایه گرانبهایی هستند/ مولود جریانی هستم به نام حماسه و خدمت

حسین پنبه دانه پور گفت:  بزرگترین سرمایه شوشتر وجود اقوام مختلف در شهرستان است که تقریباً نسبت جمعیتی برابری دارند هرکدام حدود یک سوم جمعیت دارند، وجود رنگین کمان اقوام در شهرستان شوشتر بسیار حائز اهمیت است. سرمایه انسانی این شهرستان سرشار از نخبگان علمی، ورزشکاران و چهره های فرهنگی می باشد.  وی افزود: در

حسین پنبه دانه پور گفت:  بزرگترین سرمایه شوشتر وجود اقوام مختلف در شهرستان است که تقریباً نسبت جمعیتی برابری دارند هرکدام حدود یک سوم جمعیت دارند، وجود رنگین کمان اقوام در شهرستان شوشتر بسیار حائز اهمیت است. سرمایه انسانی این شهرستان سرشار از نخبگان علمی، ورزشکاران و چهره های فرهنگی می باشد.

 وی افزود: در این ۴ سال خدمتگزاری تمام تلاشم را کردم تا هیچ شکافی بین اقوام ایجاد نشود و اگر هم شکافی هست آن را کمرنگ کنم در مواردی نیز موفق بودم، که البته این مهم با کمک ریش‌سفیدان، متنفذین و روحانیت محقق شد. این انسجام و همدلی در آینده نیز زبانزد باشد و خدایی نکرده شاهد انشقاق و فتنه نباشیم.

پنبه دانه پور در خصوص اقدامات شورای تامین گفت: اعضای شورای تامین عاملی برای ایجاد امنیت در هر شهرستان هستند که خوشبختانه در شهرستان شوشتر طی سال‌های گذشته این شورا نشان داد که یکدل و یکرنگ هستند و این هم جز موهبت الهی چیز دیگری نیست.

فرماندار سابق شوشتر گفت:  از اقدامات و کارهایی که در شوشتر طی این مدت انجام شده است یک کتاب تحت عنوان ۴ سال ۴ روز چاپ خواهم کرد که اقدامات و وقایع این مدت خدمتگزاری را به چاپ خواهم رساند.

حسین پنبه دانه پور خطاب به سهراب گیلانی گفت: جناب آقای گیلانی من یکی از افتخاراتم این است که مولود جریانی هستم به نام حماسه و خدمت، رسالت این حماسه، خدمت بود و بزرگی آن، حماسه و هنوز هم همانی هستم که در روز ۵ آذر ۱۳۹۶ در شوشتر شروع به کار کردم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر