۳۸ شهید غواص، بر روی دستان مرم شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر: شامگاه شنبه ۱۷ مرداد ماه ، مردم ولایتمدار ، قدرشناس و انقلابی شوشتر از ورودی شهر شوشتر به استقبال پیکر ۳۸ شهید گلگون کفن غواص شتافتند و بر روی دستهای خود تشییع نمودند.

این استقبال و حضور معنا دار و پرشور مردم شوشتر از شهدای غواص ، تا مقام متبرک امامزاده عبدالله ادامه داشت  و با سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همراه بود.

بر اساس برنامه زمانی ورود پیکر شهدا ، مردم شوشتر ، کوچه و معابر را با آذین بندی مناسب و برپایی ایستگاه های صلواتی مهیا کردند تا ازاین طریق ، گوشه ای از دریای ارادت خود را نثار قدوم شهدا کنند.

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در حاشیه این مراسم گفت: حضور نوجوانان و جوانان انقلابی و ولایی کانونهای فرهنگی هنری مساجد و هنرمندان شوشتر در این مراسم ، مصداق حضور در میدان نبردی است که هیمنه ی پوشالی و از هم گسیخته ی دشمن را فرو ریخته و با این حضور ، هر روز بر اقتدار این نظام افزوده می شود.

شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در این مراسم استقبال گفت: پیام حضور مردم در این مراسم به دشمنان نظام و انقلاب این است که مردم ما با تمام وجود پای اسلام و انقلاب خود ایستاده اند و ملتی که اینچنین با ارزشهای خود پیوند خورده است هیچگاه مقابل دشمنان کوتاه نخواهد آمد و گردن کج نخواهد کرد.

گفتنی است کاروان حامل پیکر شهدای غواص که از شهرستان دزفول وارد شوشترشده بود شب گذشته را میهمان شوشتر بوده و پس از اذان صبح به طرف اهواز حرکت کردند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7175

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: