کد خبر : 7219
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 6:22
702 views

جوانان شوشتر وگتوند از اشتغال در پتروشیمی مسجد سلیمان سهم دارند

جوانان شوشتر وگتوند از اشتغال در پتروشیمی مسجد سلیمان سهم دارند

 به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره افتتاح پرو‍ژه پتروشیمی  مسجد سلیمان، خاطر نشان کرد:  بدیهی است  که موضوع  اشتغال هم اکنون یک موضوع ملی به شمار می‌آید  بنابراین هرپرو‍ژه ای که در کشور کلنگ زنی شود بدیهی است که مردم منطقه انتظار دارند که  نیروها از همان

 به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره افتتاح پرو‍ژه پتروشیمی  مسجد سلیمان، خاطر نشان کرد:  بدیهی است  که موضوع  اشتغال هم اکنون یک موضوع ملی به شمار می‌آید  بنابراین هرپرو‍ژه ای که در کشور کلنگ زنی شود بدیهی است که مردم منطقه انتظار دارند که  نیروها از همان مناطق استخدام شوند اما این  تفکر نباید موجب شود مردم شهرستان‌های همجوار از گردونه استخدام حذف شوند.

 نماینده مردم  شوشتر و گتوند  درمجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه پروژه‌ها وقتی با نام ملی نام گذاری می شوند بدیهی است که از ظرفیت‌های شهرستان همجواراستفاده می کنند، ادامه داد: حق طبیعی  جوانان بیکار گتوند و شوشتراست که در این پروژه ها فرصت‌های شغلی  داشته باشند.

عضو کمیسیون  کشاورزی ،آب ومنابع طبعی مجلس، ‌یاد آورشد: این امر طبیعی است که در پروژه‌های ملی که در هر استانی افتتاح می‌شود از منابع انسانی شهرستان‌های همجوارهم برای پشبرد توسعه اقتصادی استفاده بهینه  شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

milad جمعه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

جای واقعا تاسف داره که جوانان شوشتر و گتوند به شرکت های شهرهای اطراف چشم داشته باشند.اگه ما از بخش خصوصی حمایت میکردیم برای احداث کارخانجات در شهرمون الان مشکل بیکاری در شهر شوشتر خیلی کمتر از این مقدار بود. من سوالاتی از آقای نماینده دارم ؟چراباید به پتروشیمی مسجدسلیمان دل خوش کنیم؟؟؟؟؟آیا بچه های شوشتر جایی در آنجا خواهند داشت؟؟؟؟؟؟آیا شهر مسجدسلیمان خودش به اندازه کافی بیکار نداره؟؟؟؟؟؟؟

انتخاب سردبیر