کد خبر : 6864
تاریخ انتشار : جمعه 5 تیر 1394 - 12:49
539 views

دولت و ملت با همدلی و همزبانی اقتصاد مقاومتی را محقق کنند

دولت و ملت با همدلی و همزبانی اقتصاد مقاومتی را محقق کنند

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم،  حجت الاسلام شکرالله سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به شب دهم رمضان و شهادت حضرت خدیجه کبری، اظهار داشت: شب دهم رمضان مصادف است با شهادت بانوی اسلام حضرت خدیجه کبری که خودش را وقف دین اسلام و پیامبر(ص) کرده بود. وی افزود:

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم،  حجت الاسلام شکرالله سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به شب دهم رمضان و شهادت حضرت خدیجه کبری، اظهار داشت: شب دهم رمضان مصادف است با شهادت بانوی اسلام حضرت خدیجه کبری که خودش را وقف دین اسلام و پیامبر(ص) کرده بود.

وی افزود: باید این ایام ماه مبارک رمضان به فقرا توجه کنیم و دست نیازمندان را بگیریم زیرا خداوند روزی دهنده است.

امام جمعه شوشتر با اشاره به روز جهانی مواد مخدر، گفت: دستگاه‌های امنیتی و قضائی باید با جدیت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند زیرا سن اعتیاد در کشور ما پائین آمده است.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها، جوانان و مسئولان وارد صحنه شوند زیرا دشمنان با هدف ضربه مستقیم به نظام اسلامی دارند بر روی جوانان کار می‌کنند.

سلیمانی با اشاره به هفته قوه قضاییه، عنوان کرد: قوه قضاییه با سرعت عمل، دقت و نظارت دقیق کشور را کنترل می‌کند زیرا سلامت سایر دستگاه‌های نظام را قوه قضاییه تضمین می‌کند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله بهشتی بیان کرد: مدیریت کلان کشور، دل بستگی به انقلاب و امام و مردم از شخصیت‌های این شهید بزرگوار بوده است.

امام جمعه شوشتر به اهمیت دستگاه قضایی و جایگاه پیغمبر اشاره کرد و گفت: جایگاه قضاوت جایگاه پیغمبر بوده زیرا با عدالت، مردم‌داری و شهامت با مردم رفتار شود.

وی با اشاره به سالروز حادثه سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در ششم تیر سال ۱۳۶۰ بیان کرد: دشمن فکر می‌کرد در واقعه ششم تیر با ترور مقام معظم رهبری می‌تواند به هدف خود دست یابد اما غافل از این بود که تا خدا نخواهد نمی‌توان برگی را از درختی جدا کرد.

سلیمانی با اشاره به کم شدن مقاومت و بصیرت مردم اشاره و اظهار کرد: خداوند این مردم را مقاومت و بصیرت عنایت کرده و آنهایی که مردم ایران و اسلام را نشناخته‌اند بدانند مردم پشتوانه انقلاب و اسلام و رهبری تا پای جان خواهند بود.

امام جمعه شوشتر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  گفت: مباحث مدیریت کلان کشور، اقتصاد مقاومتی و شناخت از چالش های کشور  از بیانات  مقام معظم رهبری بوده و ما  می‌توانیم در زمینه اقتصادی کارهای بزرگی انجام دهیم و امید است دولت، ملت و سایر قوا و همه نهادهای نظام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با هماهنگی لازم حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر