ولین همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در شوشتر برگزار شد

آیت الله سلیمانی امام جمعه شوشتر در این همایش ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم اظهار داشتند: دفاع مقدس گنجینه با ارزش و سرمایه گرانسنگی است که باید مورد استفاده ملت ولایتمدار ما به ویژه جوانان قرار گیرد.

وی افزود: دو خطر این گنجینه را تهدید می‌کند یکی غفلت ما در استفاده بهینه از آن و دیگری تحریف عمدی دشمنان این گنجینه است.

دشمن هجمه فرهنگی می‌کند و یکی از خواسته هایش این است که غیرت دینی و فرهنگ ملی ما را از ما بگیرد و این عملیات بدون وقفه توسط آنها در حال انجام است و به همین دلیل باید توجه کنیم که دفاع و مقاومت ادامه دارد و پایان نیافته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: در صورتی که نقالان و رزمندگان، جنگ را روایت نکنند دشمن آن را نقل بطوریکه مورد پسند خود است تحریف می‌کند.

وی بیان کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از سبقت گرفتگان در رحمت الهی هستند و باید این روحیه مقاومت و استواری را در خود حفظ کنند.

آیت الله سلیمانی با نقل خاطره‌ای از جنگ و جهاد در ۸ سال دفاع مقدس گفتند: نوجوانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده بود با توجه به آشنایی که با ماشین آلات سنگین داشت در حال ساخت خاکریز بود پس از اصابت چند ترکش و با اصرار سایر رزمندگان از پشت دستگاه پایان آمد و این الگو باید به نوجوانان و جوانان ما معرفی شود و به آن افتخار کنند.
در پایان این مراسم جمعی از پیشکسوتان و جهادگران دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=9454

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: