انتخاب فرد جایگزین دهدشتی سخت بود/۲۰ تا ۳۰ نفر گزینه فرمانداری مطرح شد/ موسوی فردی خدا ترس است

آئین تکریم و معارفه فرماندار جدید و قدیم شهرستان شوشتر یکشنبه ۲۵ تیرماه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش سفیرشوشتر، حسینی محراب با تأکید بر اینکه مدیران در ملاقات‌ها و سرکشی‌ها به صورت یکسان عمل کنند؛ عنوان داشت: در مقابل کانون‌های ثروت و قدرت با تمام توان خواهیم ایستاد، همه مردم باید وضعیت یکسانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان تبعیض در برخورد نداشته باشند؛ بیان داشت: همه در برابر نظام و قانون یکسانند و مدیران باید با این نگاه به فعالیت بپردازند.

استاندار خوزستان افزود: مسئولان به توصیه‌های تلفنی برخی افراد مفسد توجهی نکنند؛ این توصیه‌ها به عنوان ضد ارزش باید در دستگاه اداری آورده شود.

حسینی محراب ادامه داد: افرادی که بر سر سفره‌های حرام شکم خود را پر می‌کنند؛ نمی توانند عدالت الهی و امیرالمؤمنین (ع) را اجرا کند.

وی در توصیه به مدیران تصریح کرد: مدیران در عمل مردم را فراموش نکنند تا نام نیکی از آن‌ها به یادگار بماند؛ اقدامات بسیار خوبی در روستاها به همت دولت در حال انجام است و امکان ارزشمندی مانند آلایندگی برای استان در نظر گرفته شده است در بازدیدهای چند روز اخیر که از شهرستان‌های هفتکل و رامهرمز داشتیم؛ مشاهده شد که همه مناطق به کارگاه تبدیل شده است.

حسینی محراب ضمن مهم شمردن پروسه و نحوه انتخاب فرمانداران گفت: انتصابات مدیران یک شبه صورت نمی‌گیرد و برای هرکدام فراز و فرودهای بسیاری را طی می‌کنیم. از ابتدای فرآیند جابجایی آقای دهدشتی با برخی از بزرگان شهرستان صحبت هایی صورت پذیرفت که نسبت به رفتن دهدشتی از شهرستان مخالفتی صورت نپذیرد اینکه یک فرد غیربومی در این مدت کوتاه منشاء خیر شده است را باید به فال نیک گرفت.

وی افزود: فرآینده انتخاب جایگزین کسی که رضایت عمومی از وی بالا بوده کاری طولانی و سخت بود به همین دلیل از بین حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر نامزد تصدی فرمانداری شهرستان شوشتر آقای موسوی انتخاب شد.

استاندار خوزستان در توصیف سرپرست جدید فرمانداری عنوان کرد: سوابق سالیان کار (امنیتی) حکم میکند باید افراد را بخوبی بشناسم. من موسوی را فردی خدا ترس و خدا باور می دانم و من خدا ترسی را از طرف ایشان شهادت می دهم.

رئیس شورای تامین استان افزود: مثلاً عنوان شده فامیل و یا قوم وی کاندید مجلس شده است اینها در مقابل شخصیت آقای موسوی رقم و عددی نیست که در روحیه وی تاثیری بگذارد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه فعالیت‌های وسیعی در زمینه خوشه‌های صنعتی در حال انجام است، ابراز داشت: طرح زراعت چوب را در ۳۰۰ هزار هکتار از زمین‌های استان هدف قرار دادیم؛ همچنین از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری ۲۵۰ هزار هکتار اجرا شد و برای اجرای باقی مانده آن مبلغ سنگینی از نیشکر دریافت کردیم و در حال پیگیری فاینانس یک میلیارد دلاری از چینی‌ها هستیم؛ اگر این رقم‌ها را بتوانیم در کار بیاوریم، بخش وسیعی از اشتغال استان را در بخش کشاورزی پوشش داده ایم.

حسینی محراب گفت: فرماندار جدید شوشتر خوشه‌های صنعتی را در بخش‌ها و روستاها جدی بگیرد و جوانان نیز مطالعات خود را در این زمینه کامل کنند.

وی در پایان نیز بر برگزاری انتخاباتی سالم، حداکثری، با امنیت کامل و رقابتی تأکید کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10924

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: