کد خبر : 1634
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردین 1393 - 13:01
640 views

تشویق سرمایه گذاری بخش خصوصی در گردشگری در اولویت باشد

تشویق سرمایه گذاری بخش خصوصی در گردشگری در اولویت باشد

عضو فراکسیون گردشگری گفتند: تشویق سرمایه گذاری بخش خصوصی در گردشگری در اولویت سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی باشد. به گزارش  سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

عضو فراکسیون گردشگری گفتند: تشویق سرمایه گذاری بخش خصوصی در گردشگری در اولویت سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی باشد.

به گزارش  سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آثار تاریخی شهرستان شوشتر اظهار داشتند: شوشتر قابلیت‌های بسیاری در زمینه گردشگری و سرمایه‌گذاری در راستای جذب گردشگر تاریخی و طبیعی دارد که نمونه آن‌ها خانه‌های قدیمی و بافت موجود است.

ایشان همچنین افزودند: دعوت از سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی هتل و رستوران سنتی نیز باید از اولویت‌های کاری میراث فرهنگی باشد.

عضو فراکسیون گردشگری در ادامه ابراز امیدواری کردند: امیدواریم با همکاری‌های سازمان میراث فرهنگی و مشارکت مردمی بتوان در زمینه‌های مختلف از جمله حفاظت از بافت تاریخی، گام‌های موثری برداشت.

سیدمحمد سادات ابراهیمی در ادامه تاکید کردند: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد آثار ثبت ملی شده خوزستان در شوشتر قرار دارند، باید با افزایش اعتبار جهت حفظ و احیای آثار تاریخی و سازه‌های آبی شوشتر کوشا باشیم.

ایشان در پایان درخصوص راه اندازی اداره میراث فرهنگی در شهرستان گتوند بیان کردند: به زودی اداره میراث فرهنگی در این شهرستان راه اندازی می شود و آثار تاریخی منطقه بیش از گذشته مورد توجه قرار می گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر