کد خبر : 5967
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 - 8:09
736 views

حل مشکلات اداری به روش جدید در شهرستان لالی + تصاویر

حل مشکلات اداری به روش جدید در شهرستان لالی + تصاویر

حل مشکلات اداری به روش جدید در شهرستان لالی + تصاویر در اتفاقی عجیب پس از این که اداره برق شهرستان لالی اقدام به قطع برق شهرداری به علت بدهی چند صد میلیونی آن کرد مجموعه شهرداری در حرکتی کم سابقه ورودی درب اداره برق شهرستان را مسدود کردند . به گزارش سفیر شوشتر به نقل

حل مشکلات اداری به روش جدید در شهرستان لالی + تصاویر

در اتفاقی عجیب پس از این که اداره برق شهرستان لالی اقدام به قطع برق شهرداری به علت بدهی چند صد میلیونی آن کرد مجموعه شهرداری در حرکتی کم سابقه ورودی درب اداره برق شهرستان را مسدود کردند .

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  لالی نیوز  ، حوالی ظهر  بود که درب ورودی سازمان برق شاهد اتفاقی کم سابقه بود به طوری که تعداد زیادی از شهروندان هم برای مشاهده این صحنه عجیب تجمع کرده بودند .

ماجرا از این قرار است که اداره برق شهرستان لالی  در اقدامی ، اشتراک برق شهرداری لالی را به علت بدهی (حدودا ۳۰۰ میلیون تومانی) قطع کرد و علاوه بر این که رسیدگی به امورات شهروندان زیادی را مختل کرد عصبانیت مجموعه شهرداری و شورای شهر را نیز باعث شد .

اما عجیب تر از این اتفاق حرکتی است که مجموعه شهرداری پس از قطع شدن برق انجام داد و آن حرکت مسدود کردن درب ورودی اداره برق شهرستان از طریق ریختن چند سرویس مصالح راهسازی (کوپال) بود که به نظر می رسد هیچ گونه توجیه قانونی نداشته و تنها موجب هرج و مرج بیشتر در شهر می شود .

به نظر می رسد طلب چند صد میلونی اداره برق از شهرداری و بالعکس ادعای شهرداری مبنی بر طلب میلیونی خود از اداره برق ماجرایی است که تنها با مذاکره و گفت و گو قابل حل باشد و این گونه حرکت ها نه تنها موجب خدشه دار کردن وحدت و انسجام بین مسئولین و به تبع بی نظمی در کارها می شود بلکه مهمتر از همه آنها ضربه ای است که به مردم وارد می آید و آن دلزدگی مسئولین از انجام امورات محوله و مشغول شدن به اموری حاشیه ای است که هیچ گونه دردی را از مردم دوا نمی کند .

عکس از لالی نیوز/

برای دیدن عکس ها در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید/

   Picture 138

 

Picture 005

Picture 007

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

خخخخخخخخخخخخ. جالبه

انتخاب سردبیر