روزنامه کیهان از فزونی صادرات نفت ایران به چین در دولت چهاردهم نسبت به دولت قبل خبر داد.
اعتراف کیهان به افزایش صادرات نفتی به چین در دولت پزشکیان نسبت به دولت رئیسی/ با این توانمندی نباید نگران فعال شدن مکانیسم ماشه بود
روزنامه کیهان از فزونی صادرات نفت ایران به چین در دولت چهاردهم نسبت به دولت قبل خبر داد.
لینک کوتاه خبر:
https://safirshushtar.ir/?p=26501
- برچسب ها: اخبار سیاسی > دولت
- پربازدیدترین ها
- داغ ترین ها
پربحث ترین ها
تصویر روز:
Previous
Next
