معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی خبر داد:

“سازمان فناوری اطلاعات ایران” یکی از ۵ سازمان برتر کشور در انضباط مالی
"سازمان فناوری اطلاعات ایران" یکی از 5 سازمان برتر  کشور در انضباط مالی
‌سازمان فناوری اطلاعات ایران در ارزیابی بیش از ۹۰۰ دستگاه و نهاد دولتی از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی، ‌در جمع پنج سازمان برتر در حوزه صورتحساب عملکرد و انضباط مالی قرار گرفت.

دکتر عبدالرضا بهادری فرد،‌معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: رتبه بندی بر اساس شاخص های کیفیت رسیدگی به صورت های مالی و زمان ارائه گزارش نهایی صورت گرفته است.

وی افزود: وزارت امور اقتصاد و دارایی،‌ با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی دستگاه و پس از انجام بررسی های کارشناسی ، دستگاه های اجرایی متمرکز برتر در خصوص تهیه و تنظیم و ارائه صورت حساب عملکرد بودجه سال گذشته را اعلام کرد.

عبدالرضا بهادری فرد با بیان این مطلب که این دستاورد بیانگر شفافیت عملکرد سازمان در حوزه مسائل مالی است تصریح کرد: انضباط مالی،‌صحت اقلام گزارش شده و پیگیری و کاهش اقلام غیر قطعی،‌از جمله محورهایی است که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفته است.

وی الکترونیکی شدن روند بررسی ها را از دیگر ویژگی های این دوره ارزیابی ها دانست و گفت: این صورت حساب ها برای نخستین بار و در راستای سیاست های دولت الکترونیکی بر اساس سامانه ای که به این منظور در معاونت مالی و خزانه داری کل کشور طراحی شده ارائه و بررسی شده است.

وی تاکید کرد: استفاده از بستر دولت الکترونیکی موجب افزایش سرعت و شفافیت در گزارش گیری و ارزیابی ها شده است.

‌معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی ادامه داد: با توجه به اینکه این دستاورد با تلاش جمعی همه فعالان در این بخش محقق شده،‌ از تمامی مدیران و کارکنانی که در این راستا تلاش کردند،‌تشکر و قدردانی می کنم.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=256

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: