اجرای برنامه‌های فرهنگی برای پرداخت عوارض شهرداری در شوشتر

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار اجرای برنامه‌های فرهنگی جدید برای بهبود مشارکت مردم در پرداخت عوارض پسماند و بهای خدمات شد.

به گزارش سفیر شوشتر، محمد حافظی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: شهر شوشتر برای درآمدزایی استعداد بسیار زیادی دارد ولی باید در این زمینه به مردم اطلاع‌رسانی شود و مردم از شرایط شهرداری مطلع شوند.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های قدیمی و خارج از مطالعه را نباید در دستور کار قرار داد و بهتر است برنامه‌های فرهنگی در راستای بهبود مشارکت مردمی با مطالعه و سنجیده عمل شود.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی جدیدی در این حوزه نیاز است، گفت: در طرح قبلی که در کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای اسلامی شهر شوشتر به تصویب رسید قرار بود بسته‌های فرهنگی به مردم اعطاء شود ولی متاسفانه شهرداری شوشتر این طرح را اجرا نکرده است.

حافظی‌زاده با اشاره به اینکه باید به تشویق مردم برای پرداخت بهای خدمات همت کنیم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا این مسئله به فرهنگ تبدیل شود و در این زمینه از همه ابزارها باید استفاده کرد.

وی گفت: ارائه تخفیف برای مردم یک‌راه حل قدیمی است و باید برای تشویق مردم به‌سوی راه‌حل‌های جدید به همراه ابتکار و خلاقیت رفت و در این زمینه باید ایده پردازی شود.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خاطرنشان کرد: فعالیت در این حوزه زمان‌بر و دیربازده است ولی باید در این حوزه فعالیت را آغاز کرد و نباید به دلیل دیربازده بودن از اجرای همه طرح منصرف شویم.

وی در مورد قرارداد هرس درختان شهر شوشتر تاکید کرد: اصلاح قرارداد هرس درختان سطح شهر اصلا معنی ندارد، یا قرارداد منعقد شده که اصلاح آن اصلا به صلاح نیست و یا قرارداد منعقد نشده که فعالیت پیمانکار در چنین شرایطی اصلا قانونی نیست.

حافظی‌زاده گفت: از روز نخست با این قرارداد مخالف بوده‌ام زیرا هزینه زیادی به شهرداری تحمیل کرد و نتیجه محسوسی نیز در برنداشت.

شورای شهر شوشتر مصوب کرده که برای شکل‌دهی به درختان شهر ۲۵۰ میلیون ریال با پیمانکاری قرارداد منعقد شود که در جلسه شورای شهر امروز پس از فعالیت یک‌ ماهه شهرداری لایحه اصلاح قرارداد را به شورای شهر تقدیم کرده بود.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4841

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: